• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Дахова система кондиціювання

Дахова система кондиціювання

Торги відмінено

46 388 139.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 82 301.54 UAH
Номер: 3aade588d70b4f21972e655f509127ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2019 19:40 - 20.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.08.2019 № 249 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.08.2019 № 249 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-03-11-002002-a 11.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.08.2019 із змінами, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.04.2019 № 4136-р/пк-пз, від 15.05.2019 № 5999-р/пк-пз, від 20.05.2019 № 6224-р/пк-пз, від 04.07.2019 № 8922-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 22.03.2019 та 25.03.2019 та на вимоги щодо усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 19.03.2019, 27.03.2019 та 29.03.2019 оприлюднив роз’яснення 26.04.2019, також на вимогу щодо усунення порушення, яку оприлюднено в електронній системі закупівель 18.05.2019 оприлюднив роз’яснення 01.08.2019 тобто з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання таких роз’яснень. Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 11.09.2019 19:05 - 26.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2019 19:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі.
Дата публікації звіту: 18.09.2019 18:03