-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ДК 021:2015-34120000-4 (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)
шкільний автобус
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Номер:
f4939df9d99b490f8d224c06854330ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-20-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2019 00:00
Період моніторингу:
20.05.2019 22:04 - 13.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-03-27-002463-b 27.03.2019 Комунальний заклад освіти "Маломихайлівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад імені І.Г. Скакуна" Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі (повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2019), встановлено порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, в частині відсутності пункту 11, визначеного формою.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу освіти "Маломихайлівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад імені І.Г. Скакуна" Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) від 02.04.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", ТОВ "АВТО-БАС", протоколи засідань тендерного комітету від 15.05.2019 №35 та від 16.05.2019 №36, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2019, пояснення Замовника стосовно закупівлі "Шкільний автобус" отримане через електронну систему закупівель від 22.05.2019.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, Замовником порушено вимогу Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», в частині відсутності у повідомленні про намір укласти договір від 16.05.2019 пункту 11 (Джерело фінансування закупівлі).
Період усунення порушень:
19.06.2019 12:29 - 05.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2019 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
971ccd6b4a8e4654be0a2f10885f4a8b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2019 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-27-002463-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 10 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що учасником ТОВ "АВТО-БАС" не надано в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, якою підтверджується, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам, що суперечить пункту 10 додатку 2 тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "АВТО-БАС", через її невідповідність умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2f8b7f75517d4ce99ab9097707cab946
Назва:
Відповідь на запит під час проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлі "Шкільний автобус" Ідентифікатор закупівліUA-2019-03-27-002463-b
Дата опублікування:
22.05.2019 11:46
Опис:
Доводимо до Вашого відома,що при повторному перегляді документів поданих з пропозицією ТОВ "АВТО-БАС",дана довідка є в наявності (див.файл14,Технічна пропозиція,сторінка9)
Номер:
43aa147eed7c4f04b4793bf86faf53ba
Назва:
наказ від 07.06.2019 №109
Дата опублікування:
07.06.2019 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2019 00:00
Опис:
07.06.2019 № 109
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-03-27-002463-b.a3, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинги закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2019-03-27-002463-b (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27 березня 2019 року), які розпочаті на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20 травня 2019 року №95 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Номер:
9d46585c86974e479343f620c4701519
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.06.2019 15:56
Опис:
На момент створення оголошення нашої закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ДК 021:2015-34120000-4 (UA-2019-03-27-0024-63-b) про проведення відкритих торгів, яке було опубліковане в системі 27.03.2019 р цих змін ще не було передбачено, а система сама автоматично формує повідомлення про намір укласти договір з оголошення про відкриті торги.