-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення: "Утеплення фасаду НВК "СЗШ-ліцей" м.Моршина" Львівської області (Коригування)
Кількість: під "1 роботи" слід розуміти "обсяг виконання робіт згідно технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації"
Торги не відбулися
11 405 300.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 027.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 027.00 UAH
Номер:
0abb359f438f49e99ff3a969c4bcde7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 17:00 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 № 67
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-26-000815-a 26.02.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення частини 1 та 3 статті 31 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа ліцей» міста Моршина (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-2019-02-26-000815-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД», ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», ТзОВ «ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД», ТзОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», ПП «Валенс груп» (в частині відхилення), протоколи засідання тендерного комітету Замовника.
Згідно частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що за процедурою UA-2019-02-26-000815-a визначення найбільш економічно вигідної пропозиції відбулося 21.03.2019.
Згідно частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Крім цього, згідно частини 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Моніторингом встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником відхилено усі тендерні пропозиції учасників (останнього учасника відхилено 21.05.2019), проте відсутнє повідомлення про відміну торгів, чим порушено частину 3 статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
21.04.2020 10:37 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2020 10:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дані порушення ми усунемо шляхом відміни закупівлі
Дата публікації звіту:
23.04.2020 15:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунено шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
06.08.2020 18:22