• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області

Завершена

39 129 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195 645.55 UAH
Номер: cc4d2f5870174058a70a5b039551b3d0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-07-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.08.2019 17:24 - 31.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2019 № 37 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 № 37. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-05-13-000409-a 13.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі". В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2, частини другої статті 22, частини третьої статті 17. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункт 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме встановлено порушення частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення пропозиції переможця торгів ПП-ФІРМИ «КЛАСІК». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ ІБК «Енерготехнобуд», ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САРНИАГРОБУД», ТОВ БК «ЗахідБудГарант» з причин вказаних Замовником, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протоколом № 33 від 13.05.2019 року із змінами від 14.05.2019 року № 34 та від 22.05.2019 № 41, тендерну пропозицію учасника-переможця ПП-ФІРМА «КЛАСІК» та пропозиції учасників ТОВ ІБК «Енерготехнобуд», ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САРНИАГРОБУД», ТОВ БК «ЗахідБудГарант» на предмет правомірності їх відхилення з підстав вказаних Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 14.06.2019 № 45, від 14.06.2019 № 46, від 14.06.2019 № 47, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2019, Договір про закупівлю № 1 від 01.07.2019,додаткову угоду № 1 до Договору про закупівлю №1 від 01.08.2019, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 16.08.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації установив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів, у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, а також у формі повідомлення про внесення змін до договору відсутні п.14 «сума договору після внесення змін» та п.15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - згідно Додатку 3 до тендерної документації пункту 1 пп.1.2 на власну техніку відсутні копії технічних паспортів; - у пункті 2 пп.2.2 Додатку 3 до тендерної документації, учасник-переможець відповідно до довідки про наявність працівників робочих професій не по всіх вказаних працівниках надано копії дозвільних атестаційних документів; - також, наданої довідки про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» по працівниках Мінько Анатолій Михайлович та Булка Дмитро Миколайович зазначено інформацію як штатні працівники за основним місцем роботи, на підтвердження надано Договора-підряду, а не копії трудових книжок. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ПП-ФІРМИ «КЛАСІК», якого визнано переможцем торгів, не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та умовам тендерної документації. При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно п. 1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен відхилити таку пропозицію. Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника – переможця ПП-ФІРМИ «КЛАСІК». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 13.08.2019 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації. Пояснення, надане Замовником, не підтверджує обґрунтованості прийнятого рішення про визнання тендерної пропозиції ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» такою, що відповідає всім вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 27.08.2019 15:40 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2019 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Немовицька сільська рада не погоджується із висновком щодо виявлення порушень в частині розгляду та\або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Вважаємо, що визначення переможцем закупівлі ПП - ФІРМИ "КЛАСІК" було проведенно на законних підставах, так як їхня тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації. На нашу думку, надані нами пояснення до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, повністю підтверджують обгрунтованість прийнятого рішення про визнання тендерної пропозиції ПП ФІРМИ "КЛАСІК" такою, що відповідає всім вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації. За таких обставин, вважаємо що відсутні підстави передбачені ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" для відміни торгів. Крім того, з переможцем закупівлі ПП-ФІРМА "КЛАСІК" 01.07.2019 року укладено договір про закупівлю і з того часу переможець закупівлі проводить відповідні роботи згідно договору. Також вважаємо, що нами не було допущено порушень законодавства у частині складання тендерної документації та\або внесення змін до неї та порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, які б вплинули на визначення переможця закупівлі чи були б підставою відміни торгів.
Дата публікації звіту: 29.08.2019 10:09

Запити/Пояснення