-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування кістково-м'язової системи, лікарські засоби для лікування серцево-судинної системи, лікарські засоби для лікування травної системи, обміну речовин, вітаміни)
Завершена
4 031 089.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3.70 UAH
мін. крок: 0% або 3.70 UAH
Номер:
3d4ef69d1a604227b6811e2e1f391829
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.08.2019 00:00
Період моніторингу:
02.08.2019 11:50 - 24.08.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.07.2019 № 146
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 146
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000151-a 10.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані встановлено порушення норм ч. 1 ст. 4 Закону.
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення абз. 2 ч. 1 та ч. 4 статті 10, абз. 2 ч. 3 ст.21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.08.2019.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, відповідність умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договори.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у річному плані відсутня інформація щодо закупівлі з очікуваною вартістю 4 031 089,34 грн, чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону, тому як закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що 10.04.2019 Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів та ТД за номером ІD: UA-2019-04-10-000151-a на придбання фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування кістково-м'язової системи, лікарські засоби для лікування серцево-судинної системи, лікарські засоби для лікування травної системи, обміну речовин, вітаміни), очікуваною вартістю 4 031 089,34 гривень.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів замовник здійснює закупівлю товару.
При цьому, відповідно до ч. 4. ст. 10 Закону у разі закупівлі товарів, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оголошення про проведення процедури обов’язково додатково оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою.
Згідно з інформацією, викладеною на сайтах https://bank.gov.ua та https://minfin.com.ua, курс євро, встановлений Національним банком України станом на 10.04.2019, становить – 30.105190 грн/1 євро.
Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не опубліковано англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі, очікувана вартість якої перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, що є порушенням ч. 4. ст. 10 Закону.
Крім того, датою розкриття пропозицій визначено 04.06.2019. Згідно
з ч. 4. ст. 10 Закону, а також з огляду на вартість закупівлі, Замовник був зобов’язаний оприлюднити оголошення англійською мовою не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Отже, замовником порушено норми абз. 2 ч. 1 та ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577, а саме: оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням терміном менше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозицій.
Порушення порядку оприлюднення оголошення спричинило низку порушень, а саме:
- вимоги абзацу другого частини першої статті 27 Закону – не відбулося розкриття електронною системою закупівель частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі до проведення аукціону;
- вимоги частини п’ятої статті 28 Закону – замовник не розглянув тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та не визначив відповідності учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Крім того, за результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» за Лотом 15 та Лотом 23 укладено договори від 02.07.2019 №№ 1, 2 на придбання фармацевтичної продукції на суму
180 168,00 грн з ПДВ та 7 560,00 грн з ПДВ відповідно.
Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договори від 02.07.2019 №№ 1, 2 укладено на 21 день (02.07.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (11.06.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону.
Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договори про закупівлю від 02.07.2019 №№ 1, 2 є нікчемними.
Період усунення порушень:
07.08.2019 16:38 - 22.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2019 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі Висновку від 07 серпня 2019 року Північного офісу Держаудитслужби, встановлено порушення відповідно до яких інформуємо про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень:
- у річному плані щодо закупівлі, на придбання фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування кістково-м'язової системи, лікарські засоби для лікування серцево-судинної системи, лікарські засоби для лікування травної системи, обміну речовин, вітаміни), зазначено очікувану вартість з допущенням технічно (механічної) помилки під час математичного підрахунку загальної суми за усіма лотами по закупівлі. Зазначена помилки виправлена у річному плані закупівель.
- відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція до закупівлі має зазначення кінцевого строку подання з посиланням на оголошення в електронній системі закупівель «Prozorro» на веб порталі Уповноваженого органу, яке є у вільному доступі.
- відповідно до ч. 4. ст. 10 Закону у разі закупівлі товарів, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оголошення про проведення процедури обов’язково додатково оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою. Закупівля на придбання фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування кістково-м'язової системи, лікарські засоби для лікування серцево-судинної системи, лікарські засоби для лікування травної системи, обміну речовин, вітаміни) оголошена з порушенням. За результатом якого, діючі договори було припинено на придбання фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування кістково-м'язової системи, лікарські засоби для лікування серцево-судинної системи, лікарські засоби для лікування травної системи, обміну речовин, вітаміни):
№ Тз-194 від 26.06.2019, Лот № 2 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 62910,00 грн)
№ Тз-198 від 26.06.2019, Лот № 4 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 119809,00 грн)
№ Тз-202 від 26.06.2019, Лот № 9 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 0,00 грн)
№ Тз-203 від 26.06.2019 Лот № 10 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 39288,00 грн)
№ Тз-208 від 26.06.2019 Лот № 16 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 49743,70 грн)
№ Тз-209 від 26.06.2019 Лот №17 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 12300,00 грн)
№ Тз-211 від 26.06.2019 Лот №19 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 7464,00 грн)
№ Тз-212 від 26.06.2019 Лот № 20 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 27160,00 грн)
№ Тз-215 від 26.06.2019 Лот № 25 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 65490,00 грн)
№ Тз-216 від 26.06.2019 Лот № 26 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 89199,20 грн)
№ Тз-217 від 26.06.2019 Лот № 27 (додаткова угода №1 від 12.08.2019 сума оплати 36703,00 грн)
№ Тз-225 від 26.06.2019 Лот № 40 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 44134,00 грн)
№ Тз-226 від 26.06.2019 Лот № 41 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 0,00 грн)
№ Тз-228 від 26.06.2019 Лот № 43 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 68758,00 грн)
№ Тз-230 від 26.06.2019 Лот № 47 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 22482,00 грн)
№ Тз-233 від 26.06.2019 Лот № 53 (додаткова угода №1 від 12.08.2019, сума оплати 11230,00 грн)
- Договори які виконано з постачальником КП «Фармація»
№ Тз-197 від 26.06.2019 Лот № на суму 47030,00 грн
№ Тз-199 від 26.06.2019 Лот № на суму 38199,00 грн
№ Тз-200 від 26.06.2019 Лот № на суму 16153,00 грн
№ Тз-201 від 26.06.2019 Лот № на суму 116235,00 грн
№ Тз-204 від 26.06.2019 Лот № на суму 6646,50 грн
№ Тз-205 від 26.06.2019 Лот № на суму 2014,50 грн
№ Тз-210 від 26.06.2019 Лот № на суму 312140,00 грн
№ Тз-213 від 26.06.2019 Лот № на суму 147345,00 грн
№ Тз-214 від 26.06.2019 Лот № на суму 55008,00 грн
№ Тз-218 від 26.06.2019 Лот № на суму 19518,00 грн
№ Тз-219 від 26.06.2019 Лот № на суму 122451,00 грн
№ Тз-220 від 26.06.2019 Лот № на суму 26122,00 грн
№ Тз-221 від 26.06.2019 Лот № на суму 19100,00 грн
№ Тз-222 від 26.06.2019 Лот № на суму 174625,00 грн
№ Тз-223 від 26.06.2019 Лот № на суму 65485,00 грн
№ Тз-224 від 26.06.2019 Лот № на суму 26488,00 грн
№ Тз-227 від 26.06.2019 Лот № на суму 60310,00 грн
№ Тз-229 від 26.06.2019 Лот № на суму 87310,00 грн
№ Тз-231 від 26.06.2019 Лот № на суму 5697,00 грн
№ Тз-232 від 26.06.2019 Лот № на суму 6667,5,00 грн
Договори які виконано з постачальником ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.":
№1 від 02.07.2019 Лот № на суму 180168,00 грн
№2 від 02.07.2019 Лот № на суму 7560,00 грн
Продукція по виконаним договорам не може бути поверненій на підставі ст. 216 Цивільного кодекс України, так як предметом закупівлі є товар (лікарські засоби для лікування кістково-м'язової системи, лікарські засоби для лікування серцево-судинної системи, лікарські засоби для лікування травної системи, обміну речовин, вітаміни), який вже придбаний та використаний.
Дата публікації звіту:
14.08.2019 13:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.08.2019 13:55