-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліфт лікарняний, ліфт вантажний
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 550.00 UAH
Номер:
e2e4ed48776e4fa497fc9f9317fcfdf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-06-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2019 00:00
Період моніторингу:
06.06.2019 16:39 - 28.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-22-002155-c 22.04.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення норм пункту 1 та 2 Наказу № 490
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі (додаток) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КЗ Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи» (надалі – Замовник) від 22.04.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС» та ТОВ «Ліфт-Еко»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.05.2019; кваліфікація пропозиції учасника від 17.05.2019; повідомлення про намір укласти договір; звіт про результати процедури закупівлі UA-2019-04-22-002155-c від 04.06.2019; договір від 04.06.2019 №180Т/3210.
За результатами моніторингу установлено, що тендерним комітетом Замовника не правомірно відхилено пропозицію ТОВ «КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС».
Зокрема, у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 17.05.2019 тендерним комітетом Замовника зазначено, що договори, які подав вищевказаний учасник не вважаються аналогічними. Також у протоколі зазначено, що учасником у складі пропозиції надано лист від заводу виробника, який не містить інформації щодо характеристик ліфтів або посилання на оголошення.
Тендерною документацією (пунктом 3.1 та 3.2 Додатку №1) на підтвердження кваліфікаційних вимог вимагалося надання аналогічних договорів, які подібні за змістом, тобто договір на виконання робіт по встановленню ліфтового обладнання або поставку товару, аналогічного предмету закупівлі, та подібний своєю правовою природою з підтвердженням сканованої копії оригіналу повністю виконаного договору, який зазначено у довідці про виконання договорів.
На виконання вищевказаних вимог учасником торгів ТОВ «КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС» завантажено Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 06.05.2019 № 0147/T, договір про закупівлю підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти для модернізації) від 16.07.2018 №229 та документи щодо його виконання, договір про закупівлю підіймально-транспортувального обладнання (ліфти пасажирський (лікарняний) від 06.11.2018 №358 та документи щодо його виконання, відгук від 08.05.2019 №9165/0 про їх виконання.
Щодо підстави відхилення по причині відсутності у листі від заводу виробника інформації про характеристики ліфтів, відповідно до умов тендерної документації такі помилки віднесені до формальних (несуттєвих) (пункт 3.3 Розділ 3), так як характеристики ліфтів відображені у файлі технічні документи «Технічні вимоги на закупівлю» та файлі листи, довідки «Довідка інформація про товаровиробника» від 06.05.2019 №0151/Т.
Також встановлено, що вимога щодо надання листа від заводу – виробника з посиланням на оголошення відсутня у технічних вимогах Додатку 2 тендерної документації.
Отже, Замовником безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС», чим недотримано вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Крім цього, проведеним моніторингом інформації та документів, розміщених в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», встановлено порушення вимог пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579 (далі – Наказ № 490).
Зокрема, у «Звіті про результати процедури закупівлі UA-2019-04-22-002155-c» від 04.06.2019 відсутній пункт 71 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)».
Аналогічно, у «Повідомленні про намір укласти договір» відсутній пункт 81 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Період усунення порушень:
25.06.2019 17:06 - 11.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2019 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 25 червня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” надає аргументовані заперечення до висновку. 1.щодо відхидення учасника ТОВ «КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС», отже слід зазначити,що Учасником подані договори предметом яких є закупівля ліфтів для модернізації, без виконання монтажних робіт, однак відповідно до п. 5.5 Проекту договору Учасник зобов'язаний в термін 30 календарних днів від дати укладання договору про закупівлю розробити проектно-кошторисну документацію на роботи з монтажу обладнання відповідно до умов торгів та надати Замовникуцю три екземпляри ПКД. Учасник зобов’язаний провести підготовчі (демонтажні), монтажні, пусконалагоджувальні роботи з дотриманням законодавства та охорони праці та надати замовнику дозволи на експлуатацію обладнання до 31.12.2019 року, відтак договори які подав учасник не вважаються аналогічними, оскільки вони не подібні за змістом та не подібний своєю правовою природою. Також Учасник подав у складі пропозиції лист від заводу виробника щодо спроможності забезпечити терміни постачання та інформацією щодо гарантійного терміну виробника на обладнання, однак даний лист не містить інформації щодо характеристик ліфтів або посилання на оголошення. Відповідно не відомо чи стосується даний лист даної процедури чи іншої.
2. Щодо відсутності у «Звіті про результати процедури закупівлі UA-2019-04-22-002155-c від 04.06.2019пункт 7-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Аналогічно у «Повідомленні про намір укласти договір» відсутній пункт 8-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі» повідомляємо про наступне, що дана процедура була оголошена до набрання чинності наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579, даний наказ набрав чинності 03.05.2019 р., оголошення про проведення даної процедури оприлюднили 22.04.2019 р., відповідно без урахування даного наказу. Слід зауважити, що відповідно до ст. 19 ЗУ «про публічні закупівлі» Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Що стосується повідомлення про намір укласти договір, то на момент його розміщення через майданчик не було технічної можливості для розміщення даної інформації. Однак дана інформація містилась в складі пропозиції учасника та згодом в договорі на дану закупівлю. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що процедуру відкритих торгів на закупівлю «42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт лікарняний, та ліфт вантажний)» проведено з дотриманням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
02.07.2019 15:56
Рішення про призначення перевірки
Номер:
650e90d7b5bc437ba55addb208759165
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-09-05-000001
Дата створення:
05.09.2019 15:14
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2019 Львів № 147
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 06.09.2019 по 19.09.2019 перевірку закупівель UA-2019-04-18-000911-c, UA-2019-04-22-002155-c, UA-2019-04-12-000710-c, здійснену КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи”.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Ольгу КОЛОДЧАК.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ