• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Електрична енергія

Завершена

1 935 615.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер: 5ad1057786714e3d927865e823c758cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.05.2019 09:53 - 31.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.05.2019 № 23 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03.05.2019 року № 23 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2019-03-19-000974-c від 19.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзаців 1 та 3 частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзаців 7 та 8 частини першої статті 10 Закону, абзацу 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального унітарного підприємства «Комунальник» Вижницької міської ради (далі – Замовник) від 27.02.2019 року (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019 року №6-2019; тендерну пропозицію ТОВ «Мартін Трейд»; повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2019 року; звернення ТОВ АС до Замовника від 09.04.2019 року (UA-2019-03-19-000974-c.c1). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі завірену печаткою учасника та підписом директора, в якій вказується інформація зокрема про відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону. Також, в порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 17 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено: А) вимоги для учасників щодо надання інформації про відсутність підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону, а саме інформації про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів у довільній формі; Б) спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, для надання таких документів переможцем процедури закупівлі, а саме довідку з інформацією про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів надану уповноваженим на це органом. За результатами моніторингу даної закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019 року визнав переможцем ТОВ «Мартін Трейд», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів зокрема з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю або дорученням або копією наказу про призначення або іншим документом. Однак, у складі пропозиції ТОВ «Мартін Трейд» відсутні будь-які документи, що підтверджували б повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі. Отже, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Мартін Трейд», яка не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019 року №6-2019 Замовник визнав переможцем ТОВ «Мартін Трейд». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 08.04.2019 року. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, у строки не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. У разі відмови переможця торгів від підписання договору або його неукладення у зазначені строки (згідно з частиною 3 статті 32 Закону) замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На запит про надання пояснень від 03.05.2019 року у строки, встановлені частиною 5 статті 7-1 Закону, Замовником пояснень не надано. Таким чином, враховуючи вищезазначене, Замовник не оприлюднив договір про закупівлю (у разі його укладання), або інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (у разі неукладення договору), чим недотримав вимоги абзаців 7 та 8 частини першої статті 10 Закону. Крім цього, Замовник не надав відповідь на звернення ТОВ АС від 09.04.2019 року у термін не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення, чим недотримав вимоги абзацу 2 частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 13.05.2019 17:42 - 30.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2019 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КУП "Комунальник" надає відповідь.
Дата публікації звіту: 21.05.2019 16:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Ні
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: .
Дата публікації: 23.05.2019 10:35

Запити/Пояснення