-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
c04bdd70134b4086bb9d965fcf457bca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-04-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
04.07.2019 16:34 - 26.07.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-04-09-001855-а 09.04.2019 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня школа №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року.
Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов Сергій Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2019, тендерну пропозицію ФОП Ульяхов Сергій Іванович, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 №33, від 17.05.2019 № 39 та №40, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.05.2019 №001855-а, пояснення замовника, отримані 17.07.2019 через електронну систему закупівель, звернення громадської організації.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовника встановлено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на сайті Уповноваженого органу 09.04.2019, а інформація про закупівлю внесена до плану 15.03.2019, номер плану UA-P-2019-03-15-005850-a.
Отже Замовник, провів процедуру закупівлі після внесення її до річного плану (додатку до річного плану), що відповідає вимогам частини 1 статті 4 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов Сергій Іванович встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам таблиці №6 додатку 4 тендерної документації. Замовник в тендерній документації вимагав 2 (два) комплекти учнівських меблів для початкових класів (склад комплекту 25 одномісних антисколіозних учнівських парт – 25 стільців Т-подібних та стіл для вчителя). Учасник у своїй пропозиції запропонував окремо комплект одномісних антисколіозних парт та стілець 50 шт, окремо стіл для вчителя – 2 шт.
Отже, Замовник відхилив пропозицію учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, що відповідає вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 31.05.2019 №645d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, не підтвердилась.
Період усунення порушень:
25.07.2019 17:33 - 31.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2019 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
0d9d7a3f4b2f45099aa25bce4be72729
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2019 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шкільні меблі» за ДК 021:2015-39160000-1 «Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-04-09-001855-а) очікуваною вартістю 300 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з абзацем першим частини першої статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Частиною першою статті 10 Закону передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Аналізом встановлено, що відповідно до протоколу №33 від 06.05.2019 засідання тендерного комітету КЗО «Криворізька загальноосвітня санаторна школа – інтернат №8 І-ІІ ступенів ДОР», опублікованому на веб – порталі Уповноваженого органу 06.05.2019, переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Ульяхова С.І. та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем та оприлюднити його на сайті Уповноваженогго органу у терміни, визначені Законом.
Просимо пояснити, чому на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі у терміни, передбачені частиною 1 статті 32 та частиною 1 статті 10 Закону?
2. Згідно з пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом встановлено, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 26.04.2019, 06.05.2019 визначено переможця та прийнято рішення про намір укласти договір, яке не було опубліковано на сайті Уповноваженого органу у визначені законодавством терміни, а 17.05.2019 розміщено протокол про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, тобто термін розгляду пропозиції Ульяхова С.І. склав 12 робочих днів.
Просимо пояснити, чому розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції без аргументованого подовження відбувся з порушенням термінів, визначених пунктом 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7c8cef3464344c59967e7789a3092b10
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.07.2019 16:04
Опис:
Тендерний комітет за результатами розгляду звернення від 15.07.2019 р. від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) надає пояснення за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі на суму 300 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-09-001855-а).
Тендерним комітетом КЗО « Криворізької загальноосвітної санаторної школи-інтернат № 8 І-ІІ ст.»ДОР» ( код ЄДРПОУ 20204696) на виконання статті 4 Закону України « Про публічні закупівлі» 15.03.2019 року оприлюдненно річний план закупівель на закупівлю ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі на суму 300 000,00 грн., планова дата старту процедури: квітень, 2019, КЕКВ 3110 (публічне посилання на план https://zakupki.prom.ua/gov/plans/UA-P-2019-03-15-005850-a,ID: UA-P-2019-03-15-005850-a).
Відповідно до річного плану закупівель тендерних комітетом була розпочата процедура закупівлі відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі на суму 300 000,00 грн.( ID: UA-2019-04-09-001855-a).
В відкритих торгах взяло участь чотири учасника:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП Ульяхов Сергій Іванович 250536,50 175000,00
ФОП Біда Олена Борисівна 299000,00 200000,00
ТОВ « Меблі-Техностиль» 243000,00 209990,00
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич 298300,00 210000,00
За результатами аукціону найбільш економічно вигідної пропозиціє була пропозиція ФОП Ульяхова Сергій Івановича. Замовником протоколом № 33 від 06.05.2019 р. визначено переможцем тендерну пропозицію ФОП Ульяхов С.І. та прийнято рішення про намір укласти договір, яке електронною системою Prozorro автоматично сформовано в повідомлення про намір укласти договір (додається ).
При поверненні учасника 17.05.2019 на кваліфікацію технічним функціоналом електронного майданчика zakupki.prom.ua не передбачено збереження попереднього повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.»
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов С.І. не перевищив п’яти робочих днів (2,3,6.05.2019 р.; 17.05.2019 р.).
Виходячи з вище наведеного перебіг строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов С.І. почався з 02.05.2019 до 06.05.2019 р. та тоді коли повернули учасника на кваліфікацію 17.05.2019 р.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи.
В своїй роботі тендерний комітет керується чинним законодавством.