• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: c04bdd70134b4086bb9d965fcf457bca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-04-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.07.2019 16:34 - 26.07.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 04.07.2019 № 128 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2019 № 128 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2019-04-09-001855-а 09.04.2019 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня школа №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року. Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов Сергій Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2019, тендерну пропозицію ФОП Ульяхов Сергій Іванович, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 №33, від 17.05.2019 № 39 та №40, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.05.2019 №001855-а, пояснення замовника, отримані 17.07.2019 через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Аналізом річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовника встановлено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на сайті Уповноваженого органу 09.04.2019, а інформація про закупівлю внесена до плану 15.03.2019, номер плану UA-P-2019-03-15-005850-a. Отже Замовник, провів процедуру закупівлі після внесення її до річного плану (додатку до річного плану), що відповідає вимогам частини 1 статті 4 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов Сергій Іванович встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам таблиці №6 додатку 4 тендерної документації. Замовник в тендерній документації вимагав 2 (два) комплекти учнівських меблів для початкових класів (склад комплекту 25 одномісних антисколіозних учнівських парт – 25 стільців Т-подібних та стіл для вчителя). Учасник у своїй пропозиції запропонував окремо комплект одномісних антисколіозних парт та стілець 50 шт, окремо стіл для вчителя – 2 шт. Отже, Замовник відхилив пропозицію учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, що відповідає вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 31.05.2019 №645d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, не підтвердилась.
Період усунення порушень: 25.07.2019 17:33 - 31.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2019 17:33

Запити/Пояснення