• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4

Завершена

69 535 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Номер: 957c70f5a4ea42e3b64a02dcd220879d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-24-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.01.2020 17:18 - 15.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.01.2020 № 14 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 23.01.2020 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-05-11-000820-c 11.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, Hudzenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питання щодо дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 41 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019 № 47, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосинтез-2006» (далі – ТОВ «Енергосинтез-2006), договір від 24.06.2019 № 27 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 12.07.2019 № 1, від 07.10.2019 № 2, від 30.10.2019 № 3, від 05.11.2019 № 4, від 29.11.2019 № 5, від 27.12.2019 № 6, повідомлення про внесення змін до Договору від 15.07.2019, від 08.10.2019, від 31.10.2019, від 05.11.2019, від 02.12.2019, від 28.12.2019, пояснення на запит Держаудитслужби від 05.02.2020 надане Замовником через електронну систему закупівель 11.02.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошення про проведення процедури відкритих торгів та як наслідок у повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі та у повідомленнях про внесення змін до Договору від 15.07.2019, від 08.10.2019, від 31.10.2019, від 05.11.2019, від 02.12.2019, від 28.12.2019 не вніс інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи наданих послуг після внесення змін. Крім того, моніторингом закупівлі установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону та щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що строк дії Договору визначено до 31.12.2019, але в будь-якому разі до виконання сторонами своїх зобов’язань відповідно до Договору. З пояснень, наданих на запит Дежаудитслужби про стан виконання Договору, Замовник зазначив, що договірні зобов’язання згідно Договору виконано. При цьому Замовником надано пояснення через електронну систему закупівель у термін, що перевищує три робочі дні, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону. Однак станом на дату завершення моніторингу закупівлі Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору, чим порушив норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 14.02.2020 18:38 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 18:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На час публікації закупівлі на майданчику електронних закупівель “Smarttender” була відсутня можливість вказувати джерела фінансування. Інформація про суму договору після внесення змін від 28.12.2019 була внесена, що видно на знімку екрана, що додається. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих реєстрах про, що зазначено в тендерній документації в додатку № 2. В подальшому Замовник додатково буде запитувати довідку в довільній формі. Порушення виправлено, Замовником опубліковано Звіт про виконання договору. Дякуємо за вказані рекомендації, які прийняті до уваги та в подальшому будуть використовуватися в роботі Замовника.
Дата публікації звіту: 20.02.2020 15:23

Запити/Пояснення