-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний)
Завершена
116 811 813.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 50 000.00 UAH
Номер:
b6132bbebbc54102baf6043f3c838a2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-09-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2019 00:00
Період моніторингу:
09.10.2019 16:34 - 01.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2019 № 54
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.10.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000920-c 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі (форми документів) встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нові технології» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі (форми документів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Нові технології», протокол засідання тендерного комітету від 06.05.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір, договір будівельного генпідряду від 17.05.2019 року № 11 (далі – Договір № 11), додаткову угода від 28.05.2019 року № 2(далі - Додаткова угода № 2) та додаткову угода від 04.09.2019 року № 3 (далі - Додаткова угода № 3).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), у повідомленні про намір укласти договір, повідомленні про внесення змін до договору, а також у звіті про результати проведення процедури закупівлі не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником для виконання робіт з реконструкції парку відповідно до технічного завдання (Додаток 5 до тендерної документації) передбачено корчування пнів у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 118 Квт з переміщенням пнів до 5 м (діаметр пнів до 24 см, діаметр пнів до 32 см та діаметр пнів понад 32 см) у загальній кількості 553 штуки.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Нові технології» надано локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-2 (Благоустрій), до якого включено вищезазначені роботи у відповідній кількості, проте відсутні показники вартості розрахунку заробітної плати. Крім того, у Довідці від 18.04.2019 року (вих. № 18-04/3), наданої учасником ТОВ «Нові технології» на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази відповідно Додатку 1 до тендерної документації, відсутні викорчовувачи-збирачи на тракторі потужністю 118 Квт, що ставить під сумнів виконання цих робіт та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме Додатку 5.
Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Нові технології», яка не відповідала вимогам тендерної документації, та за результатами розгляду ( протокол засідання від 06.05.2019 № 3) тендерної пропозиції ТОВ «Нові технології» визнав його переможцем торгів та уклав Договір № 11.
Між ТОВ «Нові технології» та Замовником було укладено додаткову угоду від 28.05.2019 за № 2 (далі – Додаткова угода № 2), відповідно до якої Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти його в наступній редакції, а саме: п. 13.2 «Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 3 до цього Договору), розрахованої відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Договірна ціна складає 116 751 422,30 грн.: у т.ч. 2019 рік – 48 894 264,00 грн….».
Відповідно до п. 13.2 Договору № 11 Замовник має право проводити попередню оплату робіт розмір якої не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців. По закінченню вказаного терміну невикористана сума повертається Замовнику. Проте, за даними електронної системи закупівель Замовником було проведено попередню оплату в сумі 24 447 132,00 грн., що складає 50% вартості річного обсягу робіт, чим порушено умови п.13.2 Договору № 11.
Період усунення порушень:
30.10.2019 11:23 - 14.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2019 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
ed184f8542524723834c56150cb8a1fb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2019 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2019 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-10-000920-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Кошти, якого бюджету використані під час проведення процедури закупівлі робіт з реконструкції парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) відповідно до електронної системи закупівель? (зазначити кошти якого бюджету використано та суму виділених коштів у розрізі років).
2. На яку суму виконано робіт, відповідно до актів виконаних робіт форми КБ-2в з зазначенням термінів виконання робіт та оплати за виконані роботи ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4eea05aa86284e53a17270f6a99056eb
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
24.10.2019 16:00
Опис:
Кошти на проведення закупівлі виділено з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, передбачених на здійснення природоохоронних заходів у 2019 році в сумі 50000,00 тис.грн.
За період з травня по жовтень 2019 року проведено касових видатків на загальну суму 43356,85573 тис.грн, у тому числі за виконані роботи згідно Актів КБ-2-в в сумі 40089,47288 тис.грн.
Номер:
5f5ff91ba3764e3cb37c4730fbea384a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-15-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2019 00:00
Період моніторингу:
15.04.2019 15:28 - 08.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2019 № 17
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління В. НЕВМЕРЖИЦЬКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.04.2019 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000920-с 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 5, 6, 8, 9 частини першої статті 17 Закону та частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та п. 2 частини другої статті 22 Закону.
Поряд з цим на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та п. 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації визначено спосіб документального підтвердження учасником інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, установлених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
25.04.2019 12:44 - 15.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2019 12:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом будівництва, енергозбереження архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі – Департамент або Замовник) уважно опрацьована інформація Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (UA-2019-04-10-000920-c)», яка була розміщена в електронній системі «Prozorro» 25 квітня 2019 року.
Керуючись приписами ч. 8 ст. 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Департамент заперечує проти тверджень, які викладені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин:
- по перше, приписи п.2. ч.2 ст. 22 Закону доволі чітко вказують, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону від учасників публічних торгів у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що стосується надання інформації про яку вказано у п.5, 6, 9, ч.1 ст.17 Закону, то у тендерній документації Замовника, Додаток № 4, доволі чітко визначено, що учасник публічних торгів надає інформацію Замовнику, яка підтверджує відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених ч.1.ст.17 Закону;
- по друге, щодо посилання на порушення Замовником приписів ч.3 ст.17 та п.2. ч. 2 ст. 22 Закону зазначаємо, що у Додатку № 4 тендерної документації Департаменту вказано, що учасник торгів надає копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженої особи у разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, що не суперечить вимогам Закону, і не може розглядатися як визначення способу документального підтвердження останнім інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, встановлених п.10 ч. 1 ст.17 Закону.
На підставі наведених фактів стверджуємо, що тендерна документація публічної закупівлі «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (UA-2019-04-10-000920-c) відповідає приписам ст.17 та 22 Закону, а твердження, які наведені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу публічної закупівлі за № UA-2019-04-10-000920-c є хибними та такими, що суперечать положенням діючого законодавства, яке регулює питання здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
03.05.2019 16:35