-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття центрального заїзду та лівої частини вулиць Котляревського та Сагайдачного в. м. Кагарлик Київської області
Капітальний ремонт дорожнього покриття центрального заїзду та лівої частини вулиць Котляревського та Сагайдачного в. м. Кагарлик Київської області
Завершена
2 193 234.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 966.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 966.17 UAH
Номер:
86fa72c731644fa5b4f2c5f6b8702dd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-12-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2019 00:00
Період моніторингу:
12.08.2019 15:02 - 05.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2019 № 149
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-17-001982-a 17.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч.1ст. 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2019 року.Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 17.05.2019 б/н), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Дорожник» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2019, договір від 25.06.2019 № 236 (далі - договір № 236), додаткова угода від 25.06.2019 № 1.Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Дорожник» умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції Переможця не містять підтверджуючих документів щодо наявності бульдозера ДТ-75, зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.05.2019 № 127, а саме технічного паспорта або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, чим не виконано умови Додатку № 8 до ТД.До того ж, ТОВ «Дорожник» у складі тендерної пропозиції не надало бухгалтерську довідку, копії технічних паспортів для підтвердження наявності серед власних машин, механізмів та техніки вібротрамбовок BOMAG BP12/50 А.О.Д163см3 та MASALTA MS 15.О.Д163см 3, нарізувача «MF-12».О.Д163см3 та повітродувки Oleo-Mac BV 900, зазначених у вищевказаній довідці, чим не дотримано вимог Додатку № 8 до ТД.Крім того, Переможцем не вказано реєстраційний номер облікової картки платника податків ПП «Дорбудпроект», який надав у користування машини, механізми та техніку на договірних умовах, чим не виконано умови п. 1 Додатку № 2 до ТД. Також, ТОВ «Дорожник» не надано лист-згоду на обробку персональних даних кожного працівника товариства, якого планують задіяти при виконанні робіт, чим не дотримано вимоги п. 22 Додатку № 3 до ТД. Варто зазначити, що відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. До того ж, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.05.2019 № 139, вказано майстра Теличка Анатолія Івановича, чиї знання та досвід не підтверджуються документами у складі тендерної пропозиції Переможця, чим не виконано умови Додатку № 6 до ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД.
Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Дорожник» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД, та уклав з ним договір № 236 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття на загальну суму 2 089 912,24 гривень.Крім того, перевіркою встановлено, що договірну ціну та локальний кошторис з розрахунками, які є невід’ємними частинами договору, Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у термін, встановлений законодавством, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
03.09.2019 14:37 - 18.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2019 14:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини допущення та неможливості усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
05.09.2019 12:10