-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти (Сосиски вищого ґатунку, сардельки вищого ґатунку)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер:
562e5af80075463da306a9210805a63c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-31-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 16:27 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇН
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020 № 17
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 31.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-25-000611-a 25.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення частини 3 статті 17 Закону № 922.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу 5, абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, , своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник уклав договір про закупівлю з ФОП Люба Н.М. від 17.07.2019 № 192-Т, відповідно до пунктів 12.1 та 12.2 якого цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року. За даними офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) станом на 31.12.2019 року оплата за Договором проведена в сумі 347 001,38 гривень. Звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 15.01.2020 року.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації (далі - Замовник) від 25.04.2019 № 61, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Люба Наталія Миколаївна (далі - ФОП Люба Н.М.), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 25.06.2019 № 8379-р/пк-пз, протокол від 17.05201 № 75, протокол від 27.05.2019 № 79, протокол від 28.05.2019 № 80, протокол від 03.07.2019 № 97, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.07.2019 № 192-Т.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасником - переможцем інформації визначеної у пунктах 5, 6 частини 1 статті 17 Закону №922, чим порушено норми частини 3 статті 17 Закону № 922.
Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника має суперечності щодо номерів додатків, а саме: відповідно до Розділу II до тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів з тендерною пропозицією згідно Додатку 3 та ціновою інформацією (вказати вартість пропозиції відповідно до форми, що визначена у Додатку 3), в той час як форма «Тендерна пропозиція» зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, а Додаток 3 взагалі відсутній в електронній системі закупівель. При цьому, в тендерній документації Замовником зазначено, що її невід’ємною частиною є Додаток 3, який має назву «Заява згода», що суперечить Розділу II до тендерної документації. Крім того встановлено, що відповідно до пункту 5 Розділу III до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вказано в Додатку 2, в той час як відповідна інформація відображена у Додатку 1 до тендерної документації.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області від 17.05.2019 № 75 про розгляд тендерної пропозиції ФОП Люба Н.М та визначення її переможцем торгів опубліковано на сайті Уповноваженого органу 27.05.2019 року чим порушено терміни встановлені статтею 10 Закону.
Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області від 27.05.2019 № 79 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Люба Н.М., як такої, що не відповідає умовам тендерної документації опубліковано на сайті Уповноваженого органу 03.07.2019 року чим порушено терміни встановлені статтею 10 Закону.
Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області від 28.05.2019 № 80 про розгляд тендерної пропозиції ФОП Нагорянська Н.Ю. та визначення її переможцем торгів опубліковано на сайті Уповноваженого органу 03.07.2019 року чим порушено терміни встановлені статтею 10 Закону.
Отже, Замовником порушено вимоги абзацу 5 статті 10 Закону.
За результатами процедури відкритих торгів замовником укладений договір про закупівлю з ФОП Люба Н.М. від 17.07.2019 № 192-Т (далі - Договір), відповідно до пунктів 12.1 та 12.2 якого цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року. За даними офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) станом на 31.12.2019 року оплата за Договором проведена в сумі 347 001,38 гривень.
Згідно з абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 15.01.2020, чим порушив абзац 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 через перевищення трьохденного терміну на оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
08.04.2020 13:30 - 23.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2020 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
1ee8e8415adc4ccd99dd8d8dd004d0e6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.04.2020 14:13
Опис:
Відділом освіти Станично-Луганської райдержадміністрації 08.04.2020 року через електронну систему закупівель було отримано висновок про результати проведення моніторингу Управлінням Північно- Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по закупівлі код за ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-25-00061 1-а.
За результатами моніторингу встановлено що, аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Управлінням Північно- Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області встановлено, що протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області від 17.05.2019 № 75 про розгляд тендерної пропозиції ФОП Люба Н.М та визначення її переможцем торгів опубліковано на сайті Уповноваженого органу 27.05.2019 року чим порушено терміни встановлені статтею 10 Закону. Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області від 27.05.2019 № 79 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Люба Н.М., як такої, що не відповідає умовам тендерної документації опубліковано на сайті Уповноваженого органу 03.07.2019 року чим порушено терміни встановлені статтею 10 Закону. Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Станично- Луганської районної державної адміністрації Луганської області від 28.05.2019 № 80 про розгляд тендерної пропозиції ФОП Нагорянська Н.Ю. та визначення її переможцем торгів опубліковано на сайті Уповноваженого органу 03.07.2019 року чим порушено терміни встановлені статтею 10 Закону. Отже, Замовником порушено вимоги абзацу 5 статті 10 Закону.
Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації було отримано розяснення від електронного майданчика Zakupki,Prom.ua для проведення публічних закупівель:
Щодо алгоритму повернення учасників на кваліфікацію та оприлюднення рішень в системі публічних електронних закупівель, інформуємо:
17.05.2019 року Замовник визначив переможця вищезазначеної процедури закупівлі (Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна), завантаживши протокол розгляду №75 в систему та підписав його електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом (далі - ЕЦП/КЕП) 17.05.2019 року о 14.41.
27.05.2019 року Замовник скасував попереднє рішення про визначення учасника (Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна) переможцем та повернув пропозицію на кваліфікацію. Відповідні дії можна перевірити на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua у розділі «Протокол розкриття».
Далі - 27.05.2019 року о 16:38 Замовник оприлюднив рішення щодо відхилення пропозиції учасника (протокол № 79 від 27.05.19.pdf) та підписав його ЕЦП/КЕП.
Наступний крок - Замовник визначив пёреможця процедури закупівлі (ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІІВНА") 28.05.2019, завантаживши протокол розгляду № 80 28.05.2019 о 15:47 та підписавши його ЕЦП/КЕП.
04.06.2019 року учасником (Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна) була подана скарга щодо оскарження визначення переможця до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ).
03.07.2019 року, відповідно до рішення АМКУ (від 25.06.2019 року №8379) Замовник скасував попередні рішення про визначення учасника (ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА") переможцем процедури закупівлі та рішення щодо відхилення учасника (Фізична особа- підприємець Люба Наталія Миколаївна). Відповідні дії можна перевірити на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua у розділі «Протокол розкриття».
03.07.2019 року о 14.06 Замовник визначив переможця процедури закупівлі (Фізична особа- підприємець Люба Наталія Миколаївна), завантаживши протокол розгляду (Протокол №97 призначення переможцем ФОП Люба НМ мясопродукта.pdf) та підписав його ЕЦП/КЕП.
Управлінням Північно- Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області встановлено, що тендерна документація Замовника має суперечності щодо номерів додатків.
Нажаль при складанні тендерної документації Відділом освіти Станично- Луганської районної державної адміністрації Луганської області було припущено технічну помилку, яка призвела суперечність щодо номерів додатків.
Щодо порушень абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 через перевищення трьохденного терміну на оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю та порушеня норми частини 3 статті 17 Закону № 922 документація Замовника не містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасником - переможцем інформації визначеної у пунктах 5, 6 частини 1 статті 17 Закону №922 усунути неможливо в зв’язку з тим, що закупівля завершена, укладено договір та виконані всі договірні зобов’язання. Відділом освіти обов’язково будуть вжити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому.