-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво дитячого садка на 160 місць в с.Вишеньки Бориспільського району Київської області
Завершена
42 496 103.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 637 441.55 UAH
мін. крок: 1.5% або 637 441.55 UAH
Номер:
d650f5c07f2e45d68e7d650f8870e7da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2019 00:00
Період моніторингу:
14.05.2019 14:34 - 07.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-12-000579-b 12.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та надання роз’яснень щодо ТД встановлено порушення вимог ч. 2 ст. 22 та ч. 1 ст. 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі та розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.06.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), надання роз’яснень та внесенні змін до неї, розкриття тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 12.04.2019 № 12 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання щодо розгляду результатів аукціону по закупівлі Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) від 07.05.2019 № 16, протокол засідання від 10.06.2019 № 22 щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі, протокол засідання від 18.06.2019 № 26 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.05.2019 № 6929-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» подано шість вимог про усунення порушення щодо ТД, які оприлюднені 17.04.2019. При цьому Замовником надано роз’яснення на вищевказані вимоги 24.04.2019, чим порушено ч. 1 ст. 23 Закону, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
20.06.2019 16:49 - 06.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2019 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на запитання були надані.
Дата публікації звіту:
05.09.2019 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
69a562abd09f492180759e58786f47e0
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу
Дата опублікування:
27.05.2019 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2019 № 104
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-04-12-000579-b.c7 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-04-12-000579-b(оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 квітня2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13травня 2019 року № 98 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. КАРАБАНОВ