-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Масло вершкове
Масло вершкове, жирність не менше 72,5%, ДСТУ 4399:2005
Завершена
278 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 156.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 156.75 UAH
Номер:
ca5ac3aeeef64edf9ccdc3d38c7c67e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-11-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.05.2019 00:00
Період моніторингу:
11.05.2019 14:18 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 26
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.05.2016 № 26
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-03-000773-а 03.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення згідно з протоколом від 17.05.2019 № 180, оприлюдненим в електронній системі закупівель, шляхом внесення змін до тендерної документації, оприлюднених в електронній системі закупівель 17.05.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.05.2019 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Також, згідно з вимогами частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення згідно з протоколом від 17.05.2019 № 180, оприлюдненим в електронній системі закупівель, шляхом внесення змін до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 17.05.2019, про що повідомлено у наданому поясненні з власної ініціативи 17.05.2019.
Період усунення порушень:
29.05.2019 17:28 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2019 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради» вказані порушення, щодо закупівлі масло вершкове взяті до уваги та виправлені.
Дата публікації звіту:
30.05.2019 10:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації:
30.05.2019 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
6937f73cb8404a818027abdfd8567fcf
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.05.2019 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000773-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2019, Вами не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим недотримано вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
9ecb34d4d5bb49a88d36236e1ed78015
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
14.05.2019 15:19
Опис:
На Ваші зауваження Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради" надає наступні пояснення: ймовірніше за все при завантажені на сайт тендерної документації на закупівлю «Масло вершкове» стався збій в налаштуваннях файлу з розширенням .doc, що призвело до накладення інформації одна на одну в таблиці Microsoft Word.
Користувачі, які часто використовують Word час від час зіштовхуються з даною проблемоюзнають, що для її вирішення достатньо змінити налаштування сторінки або просто додати додатковий рядок до таблиці (натиснувши клавішу Enter у полі таблиці).
На даний час по даній закупівлі звернень щодо якості візуального приймання тендерної документації не надходило.
Строк протягом якого тендерна пропозиція є дійсною зазначено п. 4 Розділ 3 і складає 90 днів.
Номер:
6891202d2fac4df8ae47c095df86eaa8
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
17.05.2019 14:25
Опис:
На зауваження Управління Східного Офісу Дераудитслужби у Кіровоградській області Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації на закупівлю масло вершкове. На підставі ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом виправлено всі недоліки та розміщено тендерну документацію в новій редакції.