-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля (ДГ (13-100)
Завершена
597 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 988.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 988.00 UAH
Номер:
c1b852b0b16147fba0cf3762a0021462
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2019 00:00
Період моніторингу:
25.04.2019 09:27 - 22.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2019 № 25
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.04.2019 № 25
Витяг з преліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-04-04-003438-а 04.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 25.04.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2019 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерних пропозицій у сумі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі товарів на умовах, визначених тендерною документацією, чим недотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 25.04.2019, про що повідомлено у наданому поясненні.
Період усунення порушень:
08.05.2019 11:54 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2019 11:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
рішенням тендерного комітету 24.04.2019 р. були внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата публікації звіту:
14.05.2019 12:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.06.2019 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
0279d4b271aa490484b58bf965e48ac4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.04.2019 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля ДГ (13-100)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-04-003438-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель під час проведення вищевказаної процедури закупівлі, розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Вами у сумі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів на умовах, визначених тендерною документацією, чим недотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c383f24543a34031a1dad626ca23043b
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
26.04.2019 15:32
Опис:
Розглянувши Ваше звернення (ID моніторингу UA-M-2019-04-25-000001) повідомляємо наступне. В п.2.2 розділу «Забезпечення тендерних пропозицій» замовником була допущена технічна помилка під час визначення суми забезпечення. У звязку з чим на підставі ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішенням тендерного комітету 24.04.2019 р. були внесені відповідні зміни до тендерної документації. Станом на 25.04.2019 року розмір забезпечення складає 17000 грн