• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля (ДГ (13-100)

Завершена

597 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 988.00 UAH
Номер: c1b852b0b16147fba0cf3762a0021462
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 25.04.2019 09:27 - 22.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2019 № 25 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.04.2019 № 25 Витяг з преліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-04-003438-а 04.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 25.04.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2019 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель. За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерних пропозицій у сумі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі товарів на умовах, визначених тендерною документацією, чим недотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 25.04.2019, про що повідомлено у наданому поясненні.
Період усунення порушень: 08.05.2019 11:54 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2019 11:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: рішенням тендерного комітету 24.04.2019 р. були внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата публікації звіту: 14.05.2019 12:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.06.2019 16:14

Запити/Пояснення