-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт дороги по вулиці Федорова у м.Іршава
Торги відмінено
7 314 124.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 570.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 570.62 UAH
Номер:
ce4a5c71f8954179b653b34138b3bb48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-20-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2019 00:00
Період моніторингу:
20.05.2019 11:30 - 13.06.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2019 №24
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 20.05.2019 №24
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-12-000688-a 12.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2 UA-2019-05-07-001368-a 07.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-03-12-000782-c 12.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2019-03-14-000967-a 14.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2019-03-14-000720-b 14.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 15 частини другої статті 22, частини першої та абзацу третього частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.03.2019 р №21, протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 07.05.2019 № 34; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПМК-23» ТОВ «Агрошляхбуд-М», ТОВ «ПБС», протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 17.05.2019 № 40, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету Іршавської міської ради (далі - Замовник) від 14.03.2019 р №21, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону, якою визначено обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
А саме: відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Згідно інформації, викладеній у пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю з посиланням на пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Однак, інформація, наведена в пункті 2 розділу 3 не стосується забезпечення виконання договору, а визначає розмір, вид та умови надання саме забезпечення тендерних пропозицій. При цьому, в тендерній документації відсутня будь-яка інформація щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовником не дотримано пункт 15 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення вимог щодо надання забезпечення виконання договору.
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Статтею 17 Закону встановлено вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі у відповідності до зазначеної статті. При цьому, згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті. Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Однак, Замовником, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог статті 17 Закону, у додатку 8 до тендерної документації встановлена вимога про надання інформації відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону, а також додаткові зобов’язання для учасників не передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель, чим не дотримано вимоги статті 17 Закону. Разом з тим, Замовником зазначено, що дана довідка подається учасниками голові тендерного комітету Головного управління національної поліції в Закарпатській області, при тому, що Замовником послуг «Поточний середній ремонт дороги по вулиці Федорова у м.Іршава» виступає Іршавська міська рада.
Виявлена ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику
RISK-1-5-2 не підтверджена.
Період усунення порушень:
23.05.2019 18:13 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2019 18:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Державної аудиторської служби, щодо встановлений порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, - на підставі протоколу засідання тендерного комітету Іршавської міської ради № 47 від 28.05.2019 року, закупівлю UA-2019-03-14-000720-b відмінено
Дата публікації звіту:
29.05.2019 14:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
30.05.2019 16:05