• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Додаткова комірка РДЕС системи аварійного електропостачання енергоблоку № 4 ВП РАЕС

Завершена

465 577 020.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 465 577.02 UAH
Номер: abafd52235234a06bb64256490246365
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.11.2019 10:25 - 14.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.11.2019 № 335 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2018-12-14-001409-c 14.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, ternovskaya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - ДП «НАЕК «Енергоатом», Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 13.12.2018, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ES Group Europe s.r.o. та «НЮТЕК ИНЖЕНЕРИНГ» ООД, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2019№ 6114, протокол визначення переможця торгів від 14.05.2019 № 6114, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2019, контракт від 03.06.2019 № 53-129-01-19-01885. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2018, 22.01.2019, 01.02.2019, 01.02.2019, 15.02.2019 оприлюднив роз’яснення на звернення 02.04.2019, 02.04.2019, 08.02.2019, 12.02.2019 та 21.02.2019 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення. Крім того, моніторингом установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 05.12.2019 23:50 - 20.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2019 23:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Додаткова комірка РДЕС системи аварійного електропостачання енергоблоку № 4 ВП РАЕС) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-14-001409-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що: 1. «Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі 28.12.2018, 22.01.2019, 01.02.2019, 01.02.2019, 15.02.2019 оприлюднив роз’яснення на звернення 02.04.2019, 02.04.2019, 08.02.2019, 12.02.2019 та 21.02.2019 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції несерійного виробництва, стосувалися технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), умов оплати та строків поставки продукції. За результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Рівненська АЕС». У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 03.01.2019, 07.01.2019, 21.02.2019, 05.03.2019, 11.03.2019, 12.03.2019, 26.03.2019, 02.04.2019, 04.04.2019 та 09.04.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 11.02.2019, 25.02.2019, 11.03.2019, 13.03.2019, 19.03.2019, 29.03.2019, 04.04.2019, 10.04.2019, 12.04.2019 та 18.04.2019 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження.   2. «Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентний підрозділ, який додатково перевіряє у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua) інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 12.12.2019 13:39