• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

меблі для шкіл

Завершена

1 480 170.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Номер: f0930d88bbf0439aa9722d5af978077b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2019 15:04 - 05.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.06.2019 №31 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.06.2019 №31 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2019-04-24-001952-b 24.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу, встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, , відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлі та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (із змінами) Управління освіти Жмеринської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 13 травня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір укладений з переможцем процедури закупівлі від 24 травня 2019 року №24/2019, додаткову угоду №1 до договору від 24 травня 2019 року №24/2019 від 31 травня 2019 року, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ) у формах документів не відображено інформацію, а саме: повідомлені про намір укласти договір - у пунктах: «8¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «11. Джерело фінансування закупівлі»; повідомлені про внесення змін до договору - у пунктах: «14. Сума договору після внесення змін» та «15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
Період усунення порушень: 24.06.2019 15:22 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2019 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист управління освіти Жмеринської міської ради, щодо виправлення помилок
Дата публікації звіту: 25.06.2019 15:06