• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі

код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі

Торги не відбулися

1 235 588.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 150.00 UAH
Номер: 6062bbc1e4794a18bce62cdef40274b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 31.05.2019 14:00 - 22.06.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.05.2019 № 18 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління А. КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.05.2019 № 18 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 ua-2019-05-17-001136-a 17.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 98) 220-74-46, olenka.shevchuk88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення Замовником предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету № 15 від 17.05.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, а саме: закуповувані товари (Меблі (шкільні меблі)) визначено Замовником за показником третьої цифри основного словника в той час як, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пп. 6 п. 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Період усунення порушень: 31.05.2019 15:47 - 15.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2019 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»» 1. Розділ III п 5 п.п. 6 видалити п. 1, а саме: 1) інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2. Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2019 року. 3. Змінити ДК 021:2015 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»» на ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»»
Дата публікації звіту: 04.06.2019 18:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: Внесено зміни до тендерної документації
Дата публікації: 04.12.2019 16:12