-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
Торги не відбулися
1 235 588.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 150.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 150.00 UAH
Номер:
6062bbc1e4794a18bce62cdef40274b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2019 00:00
Період моніторингу:
31.05.2019 14:00 - 22.06.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2019 № 18
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.05.2019 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ua-2019-05-17-001136-a 17.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення Замовником предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету № 15 від 17.05.2019.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, а саме: закуповувані товари (Меблі (шкільні меблі)) визначено Замовником за показником третьої цифри основного словника в той час як, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Крім того, за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пп. 6 п. 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Період усунення порушень:
31.05.2019 15:47 - 15.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2019 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»»
1. Розділ III п 5 п.п. 6 видалити п. 1, а саме:
1) інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2. Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.06.2019 року.
3. Змінити ДК 021:2015 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»» на ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»»
Дата публікації звіту:
04.06.2019 18:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionDescription: Так
Опис:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата публікації:
04.12.2019 16:12