• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів

закупівля здійснюється з метою задоволення потреби

Завершена

674 716.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Номер: a0bf5ed6d09f4cb3a91ed0d1689cdbc7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.04.2020 14:17 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2020 № 66 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-25-000296-c 25.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статей 25, 28 та 30 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтею керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Турківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-04-25-002232-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.05.2019; тендерні пропозиції ФОП Кривицький В.О., ФОП Лавренюк В.О., ТОВ «Торговий Дім «Альфа і Омега» (в частині правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію ПП «Кабінетус Плюс»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 80/06 від 05.06.2019 року. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника (Додаток №4 «Технічне завдання») містить вимогу, що під час розгляду тендерної пропозиції, Замовник залишає за собою право вимагати від учасника надання зразків запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Учасник повинен протягом 2 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки. При цьому, згідно з вимогами тендерної документації, у разі ненадання зразків товару, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені у статті 30 Закону, ненадання документів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (окрім не надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Отже, встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання зразків продукції під час розгляду тендерної пропозиції суперечать нормам статей 25, 28 та 30 Закону. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником переможцем торгів визначено ПП «Кабінетус Плюс», з яким 05.06.2019 укладено договір про закупівлю № 80/06 (далі – Договір № 80/06) на суму 668 360,00 грн без ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Проведеним моніторингом встановлено, що згідно з п.3.1.1 Договору № 80/06 продавець зобов’язаний передати покупцю товар, що визначений в специфікації, належної якості протягом 30 календарних днів з дня підписання договору сторонами, але не пізніше 01.08.2019, а згідно з п.10.1 Договору № 80/06 даний договір діє до 31.12.2019, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-25-000296-с (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у липні та вересні 2019 року здійснено оплату на користь ПП «Кабінетус Плюс» за Договором № 80/06 в загальній сумі 668 360,00 грн за дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів, підставою для оплати зазначено накладні від 25.06.2019 № РН-0000009, від 17.07.2019 № РН-0000014, від 16.09.2019 № РН-0000022 та від 16.09.2019 № РН-0000016. Оплачена сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 80/06. Згідно з оприлюдненою в електронній системі закупівель інформацією по закупівлі UA-2019-04-25-000296-с, строк дії Договору № 80/06 не продовжувався після 31.12.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). За даними ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати») останні платежі за товар, отриманий згідно з вищенаведеними накладними № 0000022 і № 0000016, проведено 19.09.2019 року. Проте, звіт про виконання договору про закупівлю Замовником опубліковано в електронній системі закупівель лише під час здійснення моніторингу (дата формування звіту - 13.04.2020, сума оплати за договором – 668 360,00 грн). Таким чином, при виконанні Договору № 80/06 станом на 19.09.2019 (отримання та оплата товару в повному обсязі) та закінченні його строку дії 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору опубліковано з порушенням строку, встановленого частиною 1 статті 10 Закону. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень: 27.04.2020 14:28 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 14:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору . Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель. У зв’язку з пандемією COVID-19, частина працівників відділу освіти Турківської РДА працюють дистанційно і тому відповідь опублікована з запізненням.
Дата публікації звіту: 25.05.2020 12:05