-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне)
Місце поставки товарів: вул. Центральна, буд. 107, м. Мала Виска, Кіровоградська обл., 26200 та за адресами закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. Більш детальніша інформація зазначена у Додатку 3 до тендерної документації.
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Номер:
5b6b5dbb5036476cae0171f53960762c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2019 00:00
Період моніторингу:
05.07.2019 11:28 - 27.07.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2019 № 38
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.07.2019 № 38
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-12-04-002618-с 04.12.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету 04.12.2018 № 6 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів приватного підприємства «АРТМАРКЕТ» (далі – ПП «АРТМАРКЕТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.04.2019 № 52, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17.05.2019 № 233, пояснення замовника.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-13 (Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця), не підтверджено.
Період усунення порушень:
17.07.2019 16:01 - 23.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2019 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
b55104bcb05843b8afd5675f039f8acc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2019 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-002618-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами визначено переможцем торгів ПП «АРТМАРКЕТ» при тому, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме.
У додатку № 5 «ФОРМА «Тендерна пропозиція» (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку у разі його наявності)» «Тендерної документації на закупівлю: товару за предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) ВІДКРИТІ ТОРГИ», затвердженої рішенням тендерного комітету від 04.12.2018 № 6 зазначено, що «Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ».
На виконання даної вимоги замовника ПП «АРТМАРКЕТ» у складі тендерної пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція», у якому вказано, що ціна тендерної пропозиції складає 3 600 000,00 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Заява, у якій зазначається перелік товарних позицій товарів згідно з УКТ ЗЕД і період, на який платник відмовляється чи зупиняє використання пільги, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків до настання звітного періоду, в якому платник податку не передбачає використання зазначеної пільги. Відмова від використання пільги, зазначеної у цьому пункті, чи зупинення її використання застосовується з першого числа звітного (податкового) періоду, зазначеного у заяві».
Варто вказати, що у складі тендерної пропозиції ПП «АРТМАРКЕТ» відсутні пояснення про відмову від використання пільги щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість, проте у тендерній пропозиції визначено ціну з урахуванням ПДВ на товар, на який не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
На виконання даної вимоги замовника ПП «АРТМАРКЕТ» у складі тендерної пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція», у якому вказано, що ціна тендерної пропозиції складає 3 600 000,00 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Заява, у якій зазначається перелік товарних позицій товарів згідно з УКТ ЗЕД і період, на який платник відмовляється чи зупиняє використання пільги, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків до настання звітного періоду, в якому платник податку не передбачає використання зазначеної пільги. Відмова від використання пільги, зазначеної у цьому пункті, чи зупинення її використання застосовується з першого числа звітного (податкового) періоду, зазначеного у заяві».
Варто вказати, що у складі тендерної пропозиції ПП «АРТМАРКЕТ» відсутні пояснення про відмову від використання пільги щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість, проте у тендерній пропозиції визначено ціну з урахуванням ПДВ на товар, на який не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bd9d5361502c48ec889793f7646adcb3
Назва:
На виконання вимог про надання пояснень, викладених у запиті Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області надає насутні пояснення та інформацію
Дата опублікування:
11.07.2019 16:11
Опис:
На виконання вимог про надання пояснень, викладених у запиті Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (Дата: 2019-07-08 10:07:22) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області надає пояснення та інформацію наступного змісту:
У відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області «04» грудня 2018 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c.
«20» грудня 2018 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c виявили намір прийняти участь у аукціоні п’ять учасників.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ", ТОВ Вугільна компанія центр, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" та ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ".
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №51 від «10» квітня 2019 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: учасника ПП "АРТМАРКЕТ" з ціною 3 600 000,00 грн. (три мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Рішенням тендерного комітету №52 від «11» квітня 2019 року визнано учасника ПП "АРТМАРКЕТ" переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-002618-c та прийнято рішення про намір укласти договір.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Вимогами Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з абз. 3 п. 45 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Заява, у якій зазначається перелік товарних позицій товарів згідно з УКТ ЗЕД і період, на який платник відмовляється чи зупиняє використання пільги, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків до настання звітного періоду, в якому платник податку не передбачає використання зазначеної пільги. Відмова від використання пільги, зазначеної у цьому пункті, чи зупинення її використання застосовується з першого числа звітного (податкового) періоду, зазначеного у заяві. {Абзац третій пункту 45 підрозділу 2 розділу XX із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016} {Підрозділ 2 розділу XX доповнено пунктом 45 згідно із Законом № 812-VIII від 24.11.2015; із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII від 23.11.2018}.
Таким чином, формування ціни тендерної пропозиції не може бути у обов’язковому порядку без урахування ПДВ, оскільки відповідно до положень Податкового кодексу України платник податку може (має право за своїм бажанням) скористатися вищезазначеною пільгою або відмовитися чи зупинити її використання на один або кілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви.
Враховуючи той факт, що учасники, які скористалися «вугільною» пільгою на виконання умов тендерної документації повинні надати у складі тендерної пропозиції пояснення саме підстав неврахування ПДВ до ціни своєї тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації не встановлено обов’язку учасника надати у складі тендерної пропозиції інформацію або документи щодо відмови або зупинення використання «вугільної» пільги, що призвело до врахування до ціни тендерної пропозиції ПДВ. Слід зазначити, що учасником було сформовано розмір цінової пропозиції у відповідності до вимог п. 1 розділу 5 тендерної документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині.
Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що «01» липня 2019 року за ініціативою голови тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області Шпак Алли Володимирівни було проведено чергове засідання комітету, під час якого було наголошено в суворому порядку дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель (слідкувати за внесенням змін та доповнень, проводити засідання тендерного комітету з приводу ознайомлення складу комітету із новелами законодавства у сфері публічних закупівель та внесених змін/доповнень до нього), не допускати порушень, які в свою чергу є недопустимими в роботі органів державної влади та можуть призвести до нераціонального розпорядження державними коштами, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Повторно було акцентовано увагу членів тендерного комітету на положення статті 38 Закону а саме: за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.