• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне)

Місце поставки товарів: вул. Центральна, буд. 107, м. Мала Виска, Кіровоградська обл., 26200 та за адресами закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. Більш детальніша інформація зазначена у Додатку 3 до тендерної документації.

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Номер: 5b6b5dbb5036476cae0171f53960762c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 05.07.2019 11:28 - 27.07.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.07.2019 № 38 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 05.07.2019 № 38 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-04-002618-с 04.12.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету 04.12.2018 № 6 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів приватного підприємства «АРТМАРКЕТ» (далі – ПП «АРТМАРКЕТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.04.2019 № 52, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17.05.2019 № 233, пояснення замовника. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-13 (Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця), не підтверджено.
Період усунення порушень: 17.07.2019 16:01 - 23.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2019 16:01

Запити/Пояснення