-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
нафта та дистиляти (бензин А-95)
нафта та дистиляти (бензин А-95)
Торги відмінено
1 047 992.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 239.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 239.96 UAH
Номер:
ff431cd90ffe45aeb07d284c142ebad3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2019 00:00
Період моніторингу:
10.05.2019 13:50 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2019 Одеса № 148
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.05.2019.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2019 № 148
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2019-04-05-000766-c 05.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду та оцінки тендерних пропозицій порушень не встановлено. За результатами аналізу питань відповідності тендерної документації вимогам законодавства та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник порушив норми частини 3 статті 17 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу досліджувались документи та інформація щодо зазначеної закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік комунальної установи «Рятувально-водолазна служба Одеської міської ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та річний план закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі.
Крім того, встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав визначених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
11.05.2019 13:06 - 29.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2019 13:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши результати моніторингу тендерний комітет КУ "Рятувально-водолазна служба ОМР" вирішив: Накласти ЕЦП на опублікований річний план закупівель та відмінити результати торгів по тендерній закупівлі №UA-2019-04-05-000766-c у зв’язку з не можливістю усунути інші порушення вказані у висновку проведеного Південним офісом Держаудитслужби моніторингу №UA-M-2019-05-10-000011. Протокол тендерного комітету №17/05 від 17.05.2019р. додається.
Дата публікації звіту:
17.05.2019 09:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.05.2019 10:58