-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Завершена
320 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 200 000.00 UAH
Номер:
c6c8ae3f78cf41f9b1a12d96fe8fb2bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2019 00:00
Період моніторингу:
01.08.2019 11:34 - 23.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-04-22-001649-b 22.04.2019 Департамент благоустрою та інфраструктури інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі.
Встановлено порушення норм частини 1 статті 31 Закону про закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.05.2019, тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.07.2019 №24/07-1, повідомлення про внесення змін до договору від 24.04.2019, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль».
2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації по пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахуванням всіх витрат. У разі складання розрахунку в програмному комплексі АВК, або в інших програмних комплексах до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються всі розрахунки, які є її складовими: локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загально виробничі та адміністративні витрати.
Відповідно до реєстру документів, наданих у складі тендерної пропозиції, зазначено розрахунки до пропозиції сторінки 228-248.
Однак, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Весташляхбуд» відсутні будь-які документи з нумерацією сторінок з 228 по 248 включно, що мають підтверджувати розрахунок вартості робіт.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд» не відповідала вимогам тендерної документації.
Як наслідок, торги підлягали відміні через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.08.2019 16:52 - 03.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2019 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наразі, Замовником розглядається питання щодо виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби, шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
30.08.2019 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
8b598cd24d4b4a98bd7fc19b39b115ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2019 13:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації встановлено, що у разі складання розрахунку в програмному комплексі АВК, або в інших програмних комплексах до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються всі розрахунки, які є її складовими: локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загально виробничі та адміністративні витрати.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Весташляхбуд» відсутні договірна ціна та всі розрахунки, які є її складовими. Учасником надано лише розрахунок вартості машин та механізмів.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд» через відсутність документів, які вимагалися Додатком 4 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d81dbe158ad74843b6512a222ad577b0
Назва:
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b)
Дата опублікування:
06.08.2019 09:40
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Необхідно зазначити, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, статтею 25 Закону передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією. Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону. Після аукціону в системі закупівель «ProZorro» відкривається інформація щодо ціни пропозиції учасників та розрахунків до неї у разі наявності. Так, при допущені до аукціону, підтверджено повну відповідність тендерної пропозиції тендерній документації, не зважаючи на те, що розрахунки доступні Замовнику до перегляду після аукціону. Посібником «Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі», підготовлені в рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» визначено, що розгляд та оцінка відповідності пропозиції встановленим в тендерній документації вимогам здійснюється протягом 20 робочих днів до аукціону. За результатами аукціону Замовник визначає переможця тендеру та приймає рішення про намір укласти договір (стр. 94). Так, даним посібником теж не визначено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після аукціону, на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку із невідповідністю його пропозиції тендерній документації (відсутністю розрахунків до тендерної пропозиції) після аукціону. Зазначене підтверджується роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06. З аналогічним питанням можна ознайомитися на сайті Уповноваженого – органу за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a8388dcb-5669-48ee-a15d-c8ad696b2cb&lang=uk-UA. Додатково повідомляємо, що переможцем тендеру ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" надано тендерну пропозицію та розрахунки до тендерної пропозиції за результатами аукціону, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. При необхідності, Замовник може надати їх для ознайомлення Східному офісу Держаудитслужби. Надалі для уникнення таких ситуацій Замовником переглянуті умови тендерної документації, та в подальшому планується визначати вимогу щодо підтвердження тендерної пропозиції розрахунками АВК іншим чином.
Номер:
1348dd561f8c4eff9bc0383efc4d447d
Назва:
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b)
Дата опублікування:
05.08.2019 13:59
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Необхідно зазначити, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поряд з цим, статтею 25 Закону передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією.
Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону.
Після аукціону в системі закупівель «ProZorro» відкривається інформація щодо ціни пропозиції учасників та розрахунків до неї у разі наявності.
Так, при допущені до аукціону, підтверджено повну відповідність тендерної пропозиції тендерній документації, не зважаючи на те, що розрахунки доступні Замовнику до перегляду після аукціону.
Посібником «Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі», підготовлені в рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» визначено, що розгляд та оцінка відповідності пропозиції встановленим в тендерній документації вимогам здійснюється протягом 20 робочих днів до аукціону. За результатами аукціону Замовник визначає переможця тендеру та приймає рішення про намір укласти договір (стр. 94).
Так, даним посібником теж не визначено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після аукціону, на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку із невідповідністю його пропозиції тендерній документації (відсутністю розрахунків до тендерної пропозиції) після аукціону.
Зазначене підтверджується роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06.
З аналогічним питанням можна ознайомитися на сайті Уповноваженого – органу за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a8388dcb-5669-48ee-a15d-c8ad696b2cb&lang=uk-UA.
Додатково повідомляємо, що переможцем тендеру ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" надано тендерну пропозицію та розрахунки до тендерної пропозиції за результатами аукціону, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
При необхідності, Замовник може надати їх для ознайомлення Східному офісу Держаудитслужби.
Надалі для уникнення таких ситуацій Замовником переглянуті умови тендерної документації, та в подальшому планується визначати вимогу щодо підтвердження тендерної пропозиції розрахунками АВК іншим чином.