• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів

Завершена

320 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200 000.00 UAH
Номер: c6c8ae3f78cf41f9b1a12d96fe8fb2bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.08.2019 11:34 - 23.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.07.2019 № 147 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.07.2019 № 147 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2019-04-22-001649-b 22.04.2019 Департамент благоустрою та інфраструктури інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі. Встановлено порушення норм частини 1 статті 31 Закону про закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.05.2019, тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.07.2019 №24/07-1, повідомлення про внесення змін до договору від 24.04.2019, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль». 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації по пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахуванням всіх витрат. У разі складання розрахунку в програмному комплексі АВК, або в інших програмних комплексах до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються всі розрахунки, які є її складовими: локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загально виробничі та адміністративні витрати. Відповідно до реєстру документів, наданих у складі тендерної пропозиції, зазначено розрахунки до пропозиції сторінки 228-248. Однак, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Весташляхбуд» відсутні будь-які документи з нумерацією сторінок з 228 по 248 включно, що мають підтверджувати розрахунок вартості робіт. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд» не відповідала вимогам тендерної документації. Як наслідок, торги підлягали відміні через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 15.08.2019 16:52 - 03.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2019 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наразі, Замовником розглядається питання щодо виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби, шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 30.08.2019 14:21

Запити/Пояснення