-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код згідно з ДК 021:2015 – 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Недашківській НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст" в с. Недашки, Малинського району, Житомирської області)
Завершена
2 104 503.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 045.04 UAH
мін. крок: 1% або 21 045.04 UAH
Номер:
5576b2df254e4e5598a995121268389c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-07-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2019 00:00
Період моніторингу:
07.06.2019 16:12 - 02.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.06.2019
№33
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.06.2019 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-04-23-000819-c від 23.04.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пунктів 9 та 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником в порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Аріандна - Полісся», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору законодавству встановлено, що укладений Замовником договір підряду від 30.05.2019 № 819-с не відповідає вимогам частини 1 статті 36 Закону № 922 та вимогам пункту 5 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління
Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція ФОП Кухаренко С.В., тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «Аріандна - Полісся», протокол засідання тендерного комітету від 16.05.2019 № 14-ОП, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2019 та укладений договір від 30.05.2019 № 819-с.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації відділу освіти Малинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон 922), в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Також, в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону № 922, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644).
За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Аріандна - Полісся» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації, а саме:
- в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та Додатку № 1 тендерної документації відсутній звіт про виконання аналогічного договору;
- в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 1 Додатку № 3 відсутня копія документу про державну реєстрацію, усі сторінки якого повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника, натомість надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15.03.2019 року жодна сторінка якого не містить підпису та печатки уповноваженої особи переможця;
- в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації надано довідку про підприємство від 08.05.2019 року №08/19/05-03, яка не містить інформацію про рахунок на який будуть сплачуватись кошти.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Аріандна - Полісся» і уклав з ним договір про закупівлю від 30.05.2019 № 819-с.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Аналізом відповідності укладеного договору також встановлено, що Замовником за результатами проведення вказаної процедури закупівель з ТОВ «Аріандна - Полісся» укладено договір підряду від 30.05.2019 № 819-с, умови якого не враховують вимоги пункту 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) внаслідок відсутності у вказаному договорі підряду умов здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт, які відповідно до пункту 5 Постанови № 668 відносяться до істотних умов договорів підряду.
Період усунення порушень:
27.06.2019 16:26 - 13.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2019 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі Дата публікації: 27 червня 2019 Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Недашківській НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст" в с. Недашки, Малинського району, Житомирської області, 2104503.6UAH, 45260000-7, ДК021, 1, роб.
Повідомляємо наступне:
1. За результатами аналізу відповідності тендерної документації відділу освіти Малинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон 922), в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону № 922, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
- Додаток 5 Тендерної документації передбачає подання/врахування податку на додану вартість (ПДВ). У разі надання пропозиції учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість , грн, з ПДВ» зазначують ціну без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Вимогу щодо урахування ПДВ дотримано.
2. Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644).
- Відповідно до п.5 «Недискримінація учасників» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З дотриманням вимог чинного законодавства Про «Санкції».вимог щодо санкцій дотримано. І відповідно до п.3 ч1. Ст.7-1 Закону №922 Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону №922.
3. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Аріандна - Полісся» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та Додатку № 1 тендерної документації відсутній звіт про виконання аналогічного договору;
- Переможцем було подано Договір, акти про виконання робіт та лист відгук що у свою чергу підтверджує вимогу Додатку № 1 тендерної документації.
Звіт про виконання аналогічного договору з яким ми ознайомились на веб-порталі прозоро який знаходиться у відкритому доступі.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
4. в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 1 Додатку № 3 відсутня копія документу про державну реєстрацію, усі сторінки якого повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника, натомість надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15.03.2019 року жодна сторінка якого не містить підпису та печатки уповноваженої особи переможця;
- Згідно п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі(із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/.
5. В порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації надано довідку про підприємство від 08.05.2019 року №08/19/05-03, яка не містить інформацію про рахунок на який будуть сплачуватись кошти. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Аріандна - Полісся» і уклав з ним договір про закупівлю від 30.05.2019 № 819-с. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
- в Додатку 3 Тендерної документації ТОВ «Аріандна - Полісся» зазначили рахунки на які будуть здійснюватись оплата про що свідчить зазначення рахунку з даного переліку в Договорі.
6. Аналізом відповідності укладеного договору також встановлено, що Замовником за результатами проведення вказаної процедури закупівель з ТОВ «Аріандна - Полісся» укладено договір підряду від 30.05.2019 № 819-с, умови якого не враховують вимоги пункту 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) внаслідок відсутності у вказаному договорі підряду умов здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт, які відповідно до пункту 5 Постанови № 668 відносяться до істотних умов договорів підряду., 27 червня 2019
- Відповідно до п.5.9. Роботи та матерiальнi ресурси, що використовуються для ix виконання, повиннi вiдповiдати державним стандартам, будiвельним нормам, iншим нормативним документам, проектнiй документації. Для забезпечення контролю за вiдповiднiстю Робiт та матерiальних pecypciв зазначених вимогам, Замовник здiйснює технiчний нагляд та контроль за виконанням Робіт - вимоги п.5 Постанова № 668 дотримано.
Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Дата публікації звіту:
03.07.2019 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
5f0beedccfab4ffb8be69c84be8cd14a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2019 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Недашківській НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст" в с. Недашки, Малинського району, Житомирської області)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-23-000819-c ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 2 (таблиця 2) тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено Додатком 2 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
b7da8f0081e745f48ab10480a244e7a7
Назва:
ПОЯСНЕННЯ від 24.06.2019р. (UA-M-2019-06-07-000026 ● 5576b2df254e4e5598a995121268389c) До закупівлі UA-2019-04-23-000819-c ● 1c7a99161d6444a0ba6347562daf73f4
Дата опублікування:
24.06.2019 15:48
Опис:
В Додатку 2 до тендерної документації та в тендерній документації Відділу освіти Малинської районної державної адміністрації затвердженої від 23 квітня 2019р. Протоколом №11ТД не зазначено чіткого порядку подання документів переможцем (переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.). Переможецем торгів ТОВ «АРІАДНА-ПОЛІССЯ» надано замовнику документи, а саме Довідку МВС і Довідку ДПІ (пустий файл) в електронній системі прозоро, а також особисто за місцем знаходження (місцем реєстрації). Було здійснено перевірку інформації по наданих Документах і підстав у відмові не встановлено.
У свою чергу Мінеконом розвитку у своєму листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 «Щодо застосування статей 17, 32 Закону», зазначає, що учасник має право надати особисто або шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
При обранні переможця дотримувались всіх принципів передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,запобігання корупційним діям і зловживанням.
Номер:
b298d6ae65e747b1b4dd591eaf3be1e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2019 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Недашківській НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст" в с. Недашки, Малинського району, Житомирської області)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-23-000819-c ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 2 (таблиця 2) тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в Додатку 1 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вказаних документів).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
27628cb745b14c619ffe7cd6b3c2d6e5
Назва:
На запит від 24.06.2019 16:07
Дата опублікування:
24.06.2019 16:35
Опис:
Направляєм вам копії документів щодо підтвердження отримання документів переможця відповідно ст.17 Закону та Додатку 2 Тендерної документації.
- к.Довідки ДПІ (1 арк.)
- к.Довідки МВС (2 арк.)
Номер:
26b91f13168941a58fdbbc374d9acd12
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2019 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2019 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Недашківській НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст" в с. Недашки, Малинського району, Житомирської області)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-23-000819-c ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Аналізом відповіді на запит від 24.06.2019 встановлено, що завантажені документи без відмітки вхідного номера про отримання документів Замовником.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому відсутній вхідний номер на даних документах.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.