-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Детальний опис в оголошенні про закупівлю
Завершена
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 500.00 UAH
Номер:
9fa3a7346e9c46d6a542bf2e3b1bcb10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2019 00:00
Період моніторингу:
10.09.2019 18:19 - 02.10.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
22
UA-2019-05-13-001477-а
Комунальний заклад «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (03562537)
Не вірно визначено процедуру закупівлі контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення допорогової закупівлі, договір від 10.06.2019 № 25, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації.
Відповідно до пояснення оприлюдненого через електронну систему закупівель слідує, що Замовнику виділено додаткові кошти. Згідно з роз'ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 здійснення закупівель у разі виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель тощо, такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Отже, Замовником не було наміру ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 27.06.2019 № 796d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу не підтвердилась.
Період усунення порушень:
20.09.2019 11:52 - 26.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2019 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
1541bfa8ec714a0cb7f1dc24066dead5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2019 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Дезінфекційні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-13-001477-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником було проведено закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція UA-2019-01-11-001469-c з очікуваною вартістю 66 955 грн та UA-2019-05-13-001477 з очікуваною вартістю 184 000 грн.. Аналіз річного плану Замовника свідчить, що за даним предметом закупівлі ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція на 2019 рік загальна запланована вартість закупівель складає 250 955 грн., що вище граничної суми, зазначеної в статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником проведені закупівлі за 2 окремими договорами: від 01.02.2019 Договір №5 та від 10.06.2019 Договір №25, без застосування процедур закупівлі, які визначені у статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Чому при проведенні закупівлі не була застосована процедура «відкритих торгів»?
Номер:
a07a95231de84906b46676cb4a9ba73c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.09.2019 09:26
Опис:
Пансіонат при вирішенні завдань по забезпеченню потреби в товарах, роботах та послугах неухильно дотримується вимог щодо здійснення всіх закупівель шляхом тендерних процедур та допорогових закупівель. Вважаємо, що при здійсненні закупівлі "Дезінфікуюяих засобів" нами були дотримані вимоги щодо застосування допорогової закупівлі з урахуванням того, що фінансування на вказані цілі надійшло в сумі 66955,00 грн., яка була розрахована в кошторисі на 2019 рік і було проведено допорогову закупівлю в січні п.р., сума 184000,00 доведена довідкою від 15.03.2019 року № 67/43 (копія довідки додається), як додаткове фінансування і було проведено допорогову закупвлю в травні п.р. Таким чином нами, як Замовником не було наміру ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.