• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Детальний опис в оголошенні про закупівлю

Завершена

184 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 500.00 UAH
Номер: 9fa3a7346e9c46d6a542bf2e3b1bcb10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.09.2019 18:19 - 02.10.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 09.09.2019 № 163 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення 22 UA-2019-05-13-001477-а Комунальний заклад «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (03562537) Не вірно визначено процедуру закупівлі контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, liliya.zabayrachnaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення допорогової закупівлі, договір від 10.06.2019 № 25, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Відповідно до пояснення оприлюдненого через електронну систему закупівель слідує, що Замовнику виділено додаткові кошти. Згідно з роз'ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 здійснення закупівель у разі виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель тощо, такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору. Ураховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Отже, Замовником не було наміру ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 27.06.2019 № 796d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу не підтвердилась.
Період усунення порушень: 20.09.2019 11:52 - 26.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2019 11:52

Запити/Пояснення