• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Номер: 423b987acc104cd482800482fbcb5120
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.05.2019 11:32 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2019 Одеса № 148 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.05.2019. В.о. начальника В. КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.05.2019 № 148 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівельунікальний номер дата оприлюднення 11 UA-2019-05-06-001791-a 06.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Кутафін Р.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, kutafin.r@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник порушив норми абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлю порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), тендерна документація, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлю. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень: 11.05.2019 13:01 - 29.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2019 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усуненно шляхом накладання електронного цифрового підпису
Дата публікації звіту: 17.05.2019 10:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.05.2019 10:15