-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Номер:
423b987acc104cd482800482fbcb5120
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2019 00:00
Період моніторингу:
10.05.2019 11:32 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2019 Одеса № 148
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.05.2019.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2019 № 148
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівельунікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2019-05-06-001791-a 06.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Кутафін Р.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник порушив норми абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлю порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), тендерна документація, оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлю.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
11.05.2019 13:01 - 29.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2019 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усуненно шляхом накладання електронного цифрового підпису
Дата публікації звіту:
17.05.2019 10:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.05.2019 10:15