-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Завершена
1 248 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 248.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 248.50 UAH
Номер:
1414c3472a854d0d9b477a6ac43d02c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2019 00:00
Період моніторингу:
15.11.2019 14:50 - 07.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
15.11.2019 № 207
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.11.2019 № 207
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2019-04-18-000031-а, Комунальна установа «Сервісний центр закладів освіти» Василівської районної ради Запорізької області, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженної особи від 18.04.2019, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Паливторг», ТОВ «Укрвуглепоставка», ПП Євровугілля, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.06.2019 № 110.
Проведеним аналізом тендерної документації (далі - ТД) встановлено, що вона не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» до ТД Замовника визначено, що вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Проведеним аналізом Додатку 4 встановлено, що предметом закупівлі визначено вугілля марки ДГ (50-100). При цьому, ні тендерна документація, ні додатки до неї не містять виразу «або еквівалент».
Зазначене є порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
22.11.2019 16:12 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2019 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо надання заперечень за результатами моніторингу повідомляємо, відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ДСТУ 7146:2010, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля,відповідно до класифікаторів, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля/діапазон фракцій) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид (тип) вугілля від іншого. Це означає, що застосування поняття «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або брендом, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови, якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отже, при визначенні предмету закупівлі відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають технічним вимогам експлуатації котлів замовника. Замовником торгів не порушено жодних прав потенційних учасників торгів.
Вітчизняні, іноземні учасники всіх форм власності мають право брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля.
Дата публікації звіту:
26.11.2019 21:24