-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
587 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
d2174a9183794a7083e247d3dd8af8f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-23-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2019 00:00
Період моніторингу:
23.04.2019 16:28 - 18.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2019 № 105
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-09-001831-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення інформації про закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Лазурненської селищної ради Скадовського району Херсонської області (далі-Замовник) від 02 березня 2019 року № 02.03.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Також тендерна документація Замовника у пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить посилання на документи, які втратили чинність, а саме: Указ Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», чим порушено абзац перший частини третьої статті 22 Закону.
За результатом проведеного дослідження встановлено, порушення Замовником вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
24.04.2019 17:51 - 14.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2019 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
недоліки тендерної документації усунено
Дата публікації звіту:
21.10.2019 19:34
Номер:
df161318f4c24932bd7d641d2cee8417
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2019 00:00
Період моніторингу:
28.08.2019 09:58 - 19.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2019 № 211
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-09-001831-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оцінки та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення договору, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: розгляд та оцінка тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Текутьєвої Тетяни Євгенівни та ТОВ «МЄДІНА ГРУП»; договір про закупівлю від 29.05.2019 №1; додаткову угоду від 03.06.2019 №1; додаткову угоду б/д №1.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів Фізичну особу-підприємця Текутьєву Тетяну Євгенівну та оприлюднив 03.05.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
При цьому Замовник уклав з переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Текутьєвою Тетяною Євгенівною договір від 29.05.2019 №1, чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону, в частині укладання договору з переможцем торгів в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
На порушення вимоги частини четвертої статті 36 Закону умови укладеного договору від 29.05.2019 №1 відрізняються від змісту проекту договору поданий у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Текутьєвої Тетяни Євгенівни (файл «7.Проект договору, стор.79-82.pdf»), а саме укладений договір про закупівлю містить вимоги щодо штрафних санкцій (пеня) у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період прострочення, від вартості послуг з яких допущено прострочення за кожний календарний день прострочення, проте проект договору у тендерній пропозиції переможця містить вимоги щодо пені в розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, за кожний день прострочення; укладений договір про закупівлю містить вимоги щодо оформлення актів надання послуг до 10-го числа місяця, наступного за звітнім, проте проект договору у тендерній пропозиції переможця містить вимоги представляти Замовнику акти виконаних робіт в трьох примірниках з врахуванням актів, складених у поточному місяці до 25 числа місяця.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону., 11 вересня 2019 року.
Період усунення порушень:
12.09.2019 10:46 - 27.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2019 10:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник уклав з переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Текутьєвою Тетяною Євгенівною договір від 20.05.2019 №1, чим не порушив вимоги частини другої статті 32. Не достовірно викладену інформацію змінено додатковою угодою та оприлюднено. При цьому рішенням замовника дію данного договору завершено, що підтверджується інормацією за данною процедурою. На вимогу статті 36 - умови договору після його укладання не змінювались.
Дата публікації звіту:
17.10.2019 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
38ac708be5f34788884b7f89d2e3f17e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.08.2019 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу , що проводить Лазурненська селищна рада Скадовського району Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-09-001831-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
Чому договір від 29 травня 2019 року №1 укладений з недотриманням двадцятиденного строку визначеного частиною другою статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.