-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальне обладнання для ресурсних кімнат
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Торги не відбулися
613 842.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 613.84 UAH
мін. крок: 0.1% або 613.84 UAH
Номер:
7a8f278303774e79a50284f8e294690e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-06-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2019 00:00
Період моніторингу:
07.05.2019 09:29 - 04.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2019 № 117
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-28-000004-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та порушення абзацу другого пункту 1 розділу другого Порядку №454.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КУ «Фінансово - господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) від 28.03.2019, пропозиції учасників ФОП Рагулін Андрій Анатолійович, ПП ЛЕВАС, ФОП Наумов Євген Володимирович, ТОВ ВКП "Ерідан", ФОП ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ, протоколи відхилення учасників від 06.05.2019 №5,№6,№7,№8,№9.
Згідно з інформацією, яка оприлюднена Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, проводиться закупівля комплекту навчальних засобів.
Таким чином відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону предметом закупівлі є товари.
При цьому, код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби» згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»).
Визначивши код послуг при закупівлі товару Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 розділу другого Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвітку України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 25.03. 2016 за №448/28578 (далі – Наказ №454).
За результатом проведеного дослідження встановлено порушення Замовником вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону;
- тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
08.05.2019 17:04 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2019 17:04