-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка"
Торги не відбулися
1 765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 10 000.00 UAH
Номер:
3de57514c9ef4b5aad644951e4e00d60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2019 00:00
Період моніторингу:
26.04.2019 10:47 - 23.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2019 № 25
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.04.2019 № 25
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-03-12-000780-а 12.03.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лідер Буд-центр», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону та умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету 12.03.2019 № 45 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.04.2019 № 64, повідомлення про намір укласти договір та пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури ТОВ «Лідер Буд-центр» не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним в статті 16 Закону та вимогам тендерної документації.
Так, в порушення вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає формі, визначеній в тендерній документації. Також, в порушення вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця відсутній оригінал договору оренди (найма/прокату) на автомобіль ГАЗ-330239, інформація про наявність якого зазначена в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної пропозиції. Крім цього, в порушення вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в тендерній пропозиції учасника-переможця відсутня «довідка у довільній формі щодо стану техніки та обладнання, визначених у довідці про наявність техніки та обладнання».
Також, поряд з цим, на підтвердження вимоги пункту 5.4 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, ТОВ «Лідер Буд-центр» надав у складі своєї тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено потребу в будівельних машинах і механізмах, які необхідні для виконання даних робіт, серед яких зазначено - трактори на гусеничному ходу потужністю 59 кВт, перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, бетонозмішувачі примусової дії пересувні місткістю 250 л. При цьому, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, зазначені машини та механізми відсутні.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, ТОВ «Лідер Буд-центр» не підтверджено вимоги частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, згідно підпункту 5.4.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що кошторисна документація надається на наявністю підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (скан сертифікату (оригінал або завірена інженером-проектувальником копія) повинен бути наданим разом із кошторисною документацією).
За результатом моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця містить копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, виданого на ім’я Коробко Інни Вікторівни, проте, кошторисна документація, яка подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лідер Буд-центр» не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Також, у складі тендерної пропозиції надано лист-роз'яснення учасника ТОВ «Лідер Буд-центр» від 18.03.2019 № 25, в якому зазначено, що кошторисна документація не може бути підписана інженером-проектувальником, і всі офіційні фінансові документи підписує директор або зам. директора, однак, в даній вимозі з підготовки тендерної пропозиції не зазначалось, що підпис та печатка сертифікованого інженера-проектувальника має бути на заміну підпису особи, уповноваженої підписувати офіційні фінансові документи.
Таким чином, учасник не підтвердив вимоги підпункту 5.4.2 пункту 5.4 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, на підставі встановлених кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також, довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за встановленою формою.
Проте, тендерна пропозиція учасника містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, яка за своїм змістом та формою не відповідає визначеній формі згідно підпункту 5.2.1 пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівлі на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону визнав переможцем учасника ТОВ «Лідер Буд-центр».
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
10.05.2019 16:12 - 25.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2019 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти повідомляє, що в зв'язку з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ "Лідер буд- центр" яка була останньою серед учасників закупівля ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка" (UA-2019-03-12-000780-a) офіційно 17.05.2019 р. набрала статусу такої яка не відбулася.
Дата публікації звіту:
17.05.2019 13:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.05.2019 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
408b8105a640428499c2b1dba034f27d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2019 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. Т.Г. Шевченка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-12-000780-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Згідно інформації, яка міститься в повідомленні про намір укласти договір Вами визначено учасника ТОВ «Лідер Буд-центр», як переможця вищевказаної закупівлі, з ціновою пропозицією – 1 754 948,47 грн при цьому, в ході моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника – переможця даних торгів містить ряд невідповідностей умовам тендерної документації.
1. Так, відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 12.03.2019 № 45 (далі – тендерна документація) встановлені наступні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зокрема, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника за встановленою формою.
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «Лідер Буд-центр» у своїй тендерній пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає формі, визначеній вимогами підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, в таблиці 1.1 «Наявність обладнання», яка наведена в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначено наявність автомобіля ГАЗ-330239, який перебуває в оренді, проте, надану інформацію не підтверджено оригіналом договору оренди (найма/прокату), як це передбачено вимогами підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, в тендерній пропозиції учасника-переможця відсутня «довідка у довільній формі щодо стану техніки та обладнання, визначених у довідці про наявність техніки та обладнання», надання якої передбачено вимогами підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 5.4 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції повинна бути надана кошторисна документація на виконання робіт за предметом закупівлі, яка містить договірну ціну з пояснювальною запискою, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів.
Також, згідно Додатку 4 до тендерної документації додано підсумкову відомість ресурсів, якою передбачено, зокрема, перелік будівельних машин та механізмів, які мають бути використані під час виконання даного виду робіт.
Так, на підтвердження вищевказаної вимоги ТОВ «Лідер Буд-центр» надав у складі своєї тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено потребу в будівельних машинах і механізмах, які необхідні для виконання даних робіт, серед яких зазначено - трактори на гусеничному ходу потужністю 59 кВт, перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, бетонозмішувачі примусової дії пересувні місткістю 250 л. При цьому, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, зазначені машини та механізми відсутні.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, ТОВ «Лідер Буд-центр» не підтверджено вимоги частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
2. Також, згідно підпункту 5.4.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що кошторисна документація надається на наявністю підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (скан сертифікату (оригінал або завірена інженером-проектувальником копія) повинен бути наданим разом із кошторисною документацією).
В ході моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця містить копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, виданого на ім’я Коробко Інни Вікторівни, проте, кошторисна документація, яка подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лідер Буд-центр» не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Також, у складі тендерної пропозиції надано лист-роз'яснення учасника ТОВ «Лідер Буд-цент» від 18.03.2019 №25, в якому зазначено, що кошторисна документація не може бути підписана інженером-проектувальником, і всі офіційні фінансові документи підписує директор або зам. директора, однак, в даній вимозі з підготовки тендерної пропозиції не зазначалось, що підпис та печатка сертифікованого інженера-проектувальника має бути на заміну підпису особи, уповноваженої підписувати офіційні фінансові документи.
Таким чином, учасник не підтвердив вимоги підпункту 5.4.2 пункту 5.4 розділу ІІІ тендерної документації.
3. Також, відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, на підставі встановлених кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також, довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за встановленою формою.
Проте, тендерна пропозиція учасника містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, яка за своїм змістом та формою не відповідає визначеній формі згідно підпункту 5.2.1 пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6dc97f0725184a1ea7c77a04b6dbbee4
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.05.2019 11:33
Опис:
Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради повідомляє, що тендерним комітетом відділу освіти враховуючи Моніторинг до закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка" (UA-2019-03-12-000780-a) проведено повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР", за результатом якого було винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР", копія протоколу №67 від 06.05.2018 р. додається.