• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області)

(Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області)

Торги відмінено

3 361 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 807.00 UAH
Номер: f5f3348bf8c8436790882933a6304362
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.05.2019 15:27 - 08.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.05.2019 Одеса № 157 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019. В.о. начальника В. КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2019 № 157 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2019-04-26-000624-b 26.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, tnedvyha@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22, частини 3 статті 17, пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка пропозицій, тендерна документація. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Вібро-Прес-Буд» (далі – ТОВ «Вібро-Прес-Буд»). За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що міським центром «Благоустрій» (далі – Замовник) 13.05.2019 затверджено протокол №12, яким ТОВ «Вібро-Прес-Буд» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 13 травня 2019) При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Вібро-Прес-Буд» не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: - пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання учасником сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. На порушення цих вимог учасником надано копію відповідного платіжного доручення; - пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки довільної або запропонованої замовником форми, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ «Вібро-Прес-Буд» надано відповідну довідку в якій не зазначено інформацію про право власності або користування фрезою дорожньою, особу, у якої учасник орендує всю матеріально-технічну базу, яку використовує на правах оренди та не зазначено кількість ємностей; - пунктом 6 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання гарантійного листа довільної форми, щодо погодження з Проектом договору до тендерної документації. Проте, ТОВ «Вібро-Прес-Буд» надало документ «Гарантійний лист погодження з Проектом договору про закупівлю послуг» який не містить інформації щодо погодження учасника з проектом договору про закупівлю та не підписаний уповноваженою особою учасника; - пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання копії ліцензії та/або дозволу на право виконувати роботи, які є предметом закупівлі. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що коли в документації наявна вимога замовника про надання копії документа/ довідки/гарантійного листа - це означає, що має бути надана копія/довідка/гарантійний лист, посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника, у разі її використання у своїй діяльності. ТОВ «Вібро-Прес-Буд» надано копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, яка не посвідчена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зазначених послуг Південним офісом Держаудитслужби оприлюднено запит від 15.05.2019 року про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність пропозиції учасника ТОВ «Вібро-Прес-Буд» вимогам кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону, вимогам тендерної документації, та визнання його переможцем даної процедури закупівлі. Пояснення, надані Замовником, не підтверджують відповідність пропозиції учасника ТОВ «Вібро-Прес-Буд» зазначеним вимогам. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «Вібро-Прес-Буд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і вимогам тендерної документації та визнав переможцем ТОВ «Вібро-Прес-Буд». Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону тендерною документацією передбачено надання переможцем документального підтвердження пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: - довідки/інформації у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 не підтверджено.
Період усунення порушень: 20.05.2019 15:25 - 06.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2019 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено у зв'язку із внесенням змін до тендерної документації, а також згідно п.2 ч.1 ст. 31 Закону, яка говорить, що Замовник повинен прийняти рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та провести зазначену публічну закупівлю знову.
Дата публікації звіту: 24.05.2019 12:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.05.2019 12:45

Запити/Пояснення