-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області)
(Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області)
Торги відмінено
3 361 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 807.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 807.00 UAH
Номер:
f5f3348bf8c8436790882933a6304362
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2019 00:00
Період моніторингу:
15.05.2019 15:27 - 08.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.05.2019 Одеса № 157
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2019 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2019-04-26-000624-b 26.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22, частини 3 статті 17, пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка пропозицій, тендерна документація. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Вібро-Прес-Буд» (далі – ТОВ «Вібро-Прес-Буд»).
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що міським центром «Благоустрій» (далі – Замовник) 13.05.2019 затверджено протокол №12, яким ТОВ «Вібро-Прес-Буд» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 13 травня 2019)
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Вібро-Прес-Буд» не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме:
- пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання учасником сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. На порушення цих вимог учасником надано копію відповідного платіжного доручення;
- пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки довільної або запропонованої замовником форми, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ «Вібро-Прес-Буд» надано відповідну довідку в якій не зазначено інформацію про право власності або користування фрезою дорожньою, особу, у якої учасник орендує всю матеріально-технічну базу, яку використовує на правах оренди та не зазначено кількість ємностей;
- пунктом 6 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання гарантійного листа довільної форми, щодо погодження з Проектом договору до тендерної документації. Проте, ТОВ «Вібро-Прес-Буд» надало документ «Гарантійний лист погодження з Проектом договору про закупівлю послуг» який не містить інформації щодо погодження учасника з проектом договору про закупівлю та не підписаний уповноваженою особою учасника;
- пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання копії ліцензії та/або дозволу на право виконувати роботи, які є предметом закупівлі. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що коли в документації наявна вимога замовника про надання копії документа/ довідки/гарантійного листа - це означає, що має бути надана копія/довідка/гарантійний лист, посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника, у разі її використання у своїй діяльності. ТОВ «Вібро-Прес-Буд» надано копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, яка не посвідчена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зазначених послуг Південним офісом Держаудитслужби оприлюднено запит від 15.05.2019 року про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність пропозиції учасника ТОВ «Вібро-Прес-Буд» вимогам кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону, вимогам тендерної документації, та визнання його переможцем даної процедури закупівлі.
Пояснення, надані Замовником, не підтверджують відповідність пропозиції учасника ТОВ «Вібро-Прес-Буд» зазначеним вимогам.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1
статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «Вібро-Прес-Буд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і вимогам тендерної документації та визнав переможцем ТОВ «Вібро-Прес-Буд».
Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону тендерною документацією передбачено надання переможцем документального підтвердження пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме:
- довідки/інформації у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 не підтверджено.
Період усунення порушень:
20.05.2019 15:25 - 06.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2019 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Торги відмінено у зв'язку із внесенням змін до тендерної документації, а також згідно п.2 ч.1 ст. 31 Закону, яка говорить, що Замовник повинен прийняти рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та провести зазначену публічну закупівлю знову.
Дата публікації звіту:
24.05.2019 12:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.05.2019 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
4c228930853c45459d1e9ffa0bf2b54b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.05.2019 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться міським центром «Благоустрій» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-04-26-000624-b, дата оприлюднення 26.04.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник визначив переможцем ТОВ «Вібро-Прес-Буд» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції?
2) яким чином Замовник визначив переможцем ТОВ «Вібро-Прес-Буд» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам Додатку 2 тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій не зазначено інформацію про право власності або користування фрезою дорожньою, особу, у якої учасник орендує всю матеріально-технічну базу, яку використовує на правах оренди та кількість ємностей?
3) яким чином Замовник визначив переможцем ТОВ «Вібро-Прес-Буд» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантійний лист погодження з Проектом договору про закупівлю послуг» який не містить інформації щодо погодження учасника з проектом договору про закупівлю та не підписаний уповноваженою особою учасника?
4) яким чином Замовник визначив переможцем ТОВ «Вібро-Прес-Буд» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, яка не посвідчена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
caff58878fe8478ea1d41d720eb9afa6
Назва:
Відповідь до п.1 Моніторингу
Дата опублікування:
16.05.2019 10:59
Опис:
Надаємо копію Електронної банківської гарантії з системи електронного майданчику до закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області) (UA-2019-04-26-000624-b)"
Номер:
8f0d006e07654700a67693dc6b1f410c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.05.2019 10:50
Опис:
Надаємо пояснення щодо моніторингу до закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області) (UA-2019-04-26-000624-b)"
Номер:
4657e1e88471421a9c1917a7eb6a7f03
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.05.2019 11:30
Опис:
RISK-1-5-2
Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт
Замовник в оголошенні про проведення процедури закупівлі робіт встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі
Відповідь: Поточний ремонт доріг являється закупівлею послуги.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Згідно ст.24 п. 1 Закону Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Граничний поріг розміру забезпечення тендерної пропозиції до закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт доріг вулиць: Першотравнева, Московська, Шабська у м. Білгород-Дністровському Одеської області) (UA-2019-04-26-000624-b)" не перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.