• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень №12-17 радіологічного корпусу Національного інституту раку за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 33/43 (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 — «Реконструкція»)

Завершена

18 524 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 524.00 UAH
Номер: e7dc17d50eb643cd89fe23d9df9fface
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2019 19:06 - 26.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 04.06.2019 № 153 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 04.06.2019 № 153 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-04-05-001713-b 05.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, stek.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог розділу ІІІ Порядку. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Державний будівельний центр Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.04.2019 № 23, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.05.2019 № 28, тендерну пропозицію ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж» (далі – ТОВ «АБК «Будмонтаж»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 13.05.2019 № 5832-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.05.2019 № ДП-31/05-2019, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 03.06.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник визначив предмет закупівлі за кодом «45454000-4» та зазначив назву «Реконструкція», тоді як відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) цьому коду присвоєно назву «Перебудовування». Отже, Замовник у річному плані закупівель на 2019 рік та в оголошенні про проведення відкритих торгів, зазначив назву коду 45454000-4 «Реконструкція», чим не дотримався вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок). Крім цього підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження в учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою Замовником формою яка містить, зокрема інформацію про освіту (назва освітнього закладу) та кваліфікацію. Проте учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.04.2019 № 147 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація щодо кваліфікації працівника субпідрядної організації ТОВ «Хозхімсервіс» Гордейченка Руслана Валерійовича, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації. Крім цього відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив, що для підтвердження в Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) наявності працівників робочих спеціальностей відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі пропозиції надає довідку за встановленою Замовником формою. При цьому на підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітний період (в штаті Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) має бути не менше 100 працівників, що має підтверджуватись довідкою форми 1-ДФ. У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» надав довідку від 11.04.2019 № 48 за встановленою Замовником формою в якій зазначив про наявність в його штаті 101 працівника при цьому не підтвердив цю інформацію довідкою форми 1-ДФ (надав довідку форми 1-ДФ субпідрядної організації ТОВ «Хозхімсервіс»), що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Також учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав документ у форматі PDF із назвою «Пікалов А.О.» зображення якого є нечітким, текст цього документу є нерозбірливим та вільно не читається. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та згідно із підпунктом 3.1.8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АБК «Будмонтаж», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або умовам тендерної документації. Крім цього за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації визначив два критерії оцінки тендерних пропозицій, а саме: ціна – 85 % та строк виконання робіт – 15%. Відповідно до методики оцінки – тендерна пропозиція оцінюється за приведеною ціною, яка розраховується автоматичною системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формою: РР = Р/(1+(F1+F2+…+Fn)/PV), де РР – приведена ціна; Р – ціна; F1… Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію «ціна». Питома вага нецінового критерію строк виконання робіт розподілена наступним чином: - у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт – 0%; - у строк від 91% до 99% строку виконання робіт – 5%; - у строк від 81% до 90% строку виконання робіт – 10%; - у строк, що складає менш ніж 80% строку виконання робіт – 15%. Слід відмітити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо строку, який учасники процедури закупівлі запропонували для виконання робіт, проте з огляду на зазначені в електронній системі закупівель коефіцієнти, приведені ціни тендерних пропозиції учасників розрахувались наступним чином: 1. ТОВ «АБК «Будмонтаж» РР = 18 470 760,39 / (1 + (15% / 85%) = 18 470 760,39/ 1,1764705882 = 15 700 14,33 грн; 2. ТОВ «Інтер-Норм» РР = 15 710 000,00 / (1 + (0% / 85%) = 15 710 000,00 / 1 = 15 710 000,00 грн; 3. ТОВ «Бенефіт Експрорейшн» РР = 18 000 000,00 / (1 + (0% / 85%) = 18 000 000,00 / 1 = 18 000 000,00 грн. Відповідно до пункту 2 проекту договору про закупівлю, що є додатком 4 до тендерної документації строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Запланований термін початку будівельних робіт – травень 2019, але не раніше оприлюднення Замовником звіту про результати проведеної закупівлі. Запланований термін закінчення будівельних робіт – не пізніше 31 грудня 2020 року. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовник 31.05.2019 оприлюднив звіт про результати проведеної закупівлі та договір від 31.05.2019 № ДП-31/05-2019. Таким чином строк що дорівнює 100% строку виконання робіт – з 01.06.2019 по 31.12.2020 що дорівнює 19 місяцям або 580 календарним дням. Отже учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» запропонував строк, що складає менш ніж 80% строку виконання робіт, що відповідно до додатку 1 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 31.05.2019 № ДП-31/05-2019 становить 15 місяців та/або 458 календарних днів та складає 78,94% (15 * 100 / 19) строку виконання робіт.
Період усунення порушень: 24.06.2019 22:44 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2019 22:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт про усунення порушень
Дата публікації звіту: 02.07.2019 14:30