• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Торги відмінено

23 212 613.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 54 438.74 UAH
Номер: d88fea1e3515404fab268bbf7de61c87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.03.2020 17:54 - 24.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2019-02-11-002113-a 11.02.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів визначених статтею 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.03.2019, тендерні пропозиції державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», MGGP SPÓŁKA AKCYJNA, командитного товариства науково-впроваджувальної фірми «Нові технології», державного підприємства «Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», товариства з обмеженою відповідальністю «Земельне кадастрове бюро», приватного підприємства «Тайгер про», товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут незалежної експертної оцінки», товариства з обмеженою відповідальністю «Подільський Земельний Центр», приватного підприємства «Інвестиційна компанія «Меркурій-Інвест», товариства з обмеженою відповідальністю «Архізем», товариства з обмеженою відповідальністю «Лінккор», державного підприємства «Українське державне аерогеодезичне підприємство», всеукраїнського земельного консорціуму «Синергія», товариства з обмеженою відповідальністю «Геофекторі», товариства з обмеженою відповідальністю «Добробут-земвпоряд», протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.04.2019 № 2439/22/-19-Т та від 30.05.2019 № 132/19-Т, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 15.05.2019 № 5984-р/пк-пз, № 6000-р/пк-пз та № 6001-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1 та № 2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 10.03.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на два звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушення, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 19.02.2019 та 27.02.2019, Замовник оприлюднив роз'яснення 26.02.2019 та 06.03.2019 відповідно, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін. За результатами моніторингу установлено, що у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом установлено, що всупереч вимогам частини другої статті 27 Закону учасник ТОВ «Земельне кадастрове бюро» визнав конфіденційною інформацію про цінову пропозицію за лотами № 1 та № 2. З огляду на зазначене, Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Також установлено, що Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «Земельне кадастрове бюро» визнав його переможцем торгів за лотами № 1 та № 2 та оприлюднив 11.06.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Водночас Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону не уклав договір у закупівлю у двадцятиденний строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 18.03.2020 22:04 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2020 22:04

Запити/Пояснення