• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Проектування та роботи з капітального ремонту лабораторії Національного інституту раку (м. Київ, вул. Ломоносова, 33/43) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

106 152 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 106 152.00 UAH
Номер: 5640801afe1f464aa56e060cf841e6db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.05.2019 18:36 - 21.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2019 № 149 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.05.2019 № 149 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-04-05-000878-c 05.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, stek.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Державний будівельний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.04.2019 № 22, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 20.05.2019 № 27 та № 29, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бенефіт Експлорейшн» та товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж» (далі – ТОВ «АБК «Будмонтаж»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.05.2019 № ДП-31/05-01-2019, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 03.06.2019 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 13.05.2019 № 5831-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження не здійснювався. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «АБК «Будмонтаж» установлено наступне. Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження в учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації) наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою Замовником формою яка місить, зокрема інформацію про освіту (назва освітнього закладу) та кваліфікацію. Проте учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.04.2019 № 47 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація щодо кваліфікації працівника субпідрядної організації ТОВ «Хозхімсервіс» Гордейченка Руслана Валерійовича, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації. Крім цього відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив, що для підтвердження в Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації) наявності працівників робочих спеціальностей відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі пропозиції надає довідку за встановленою Замовником формою. При цьому на підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітний період (в штаті Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації) має бути не менше 50 працівників, що має підтверджуватись довідкою форми 1-ДФ. У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» надав довідку від 11.04.2019 № 48 за установленою Замовником формою в якій зазначив про наявність в його штаті 101 працівника при цьому не підтвердив цю інформацію довідкою форми 1-ДФ (надав довідку форми 1-ДФ субпідрядної організації ТОВ «Хозхімсервіс»), що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Також учасник ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав документ у форматі PDF із назвою «Пікалов А.О.» зображення якого є нечітким, текст цього документу є нерозбірливим та вільно не читається. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та згідно із підпунктом 3.1.8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім цього відповідно до підпункту 3.6.6 пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасник або залучена ним субпідрядна організація в обсязі не менше 50% надає у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів системи управління якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015. Учасник у своїй тендерній пропозиції надав сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 які видані залученій ним субпідрядній організації ТОВ «Хозхімсервіс». Водночас відповідно до наданої учасником ТОВ «АБК «Будмонтаж» у своїй тендерній пропозиції довідки від 11.04.2019 № 57 обсяг робіт, який планується до виконання субпідрядною організацією ТОВ «Хозхімсервіс» становить 24% від вартості договору про закупівлю. Таким чином відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «АБК «Будмонтаж» власних сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 та надання їх субпідрядною організацією ТОВ «Хозхімсервіс», обсяг робіт якої становить лише 24 % від вартості договору про закупівлю є невідповідністю тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБК «Будмонтаж» умовам підпункту 3.6.6 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або умовам тендерної документації. Проте Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АБК «Будмонтаж», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та/або умовам тендерної документації. Крім цього за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації визначив два критерії оцінки тендерних пропозицій, а сааме: ціна – 85 % та строк виконання робіт – 15%. Відповідно до методики оцінки – тендерна пропозиція оцінюється за приведеною ціною, яка розраховується автоматичною системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формою: РР = Р/(1+(F1+F2+…+Fn)/PV), де РР – приведена ціна; Р – ціна; F1… Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію «ціна». Питома вага нецінового критерію строк виконання робіт розподілена наступним чином: у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт – 0%; у строк від 91% до 99% строку виконання робіт – 5%; у строк від 81% до 90% строку виконання робіт – 10%; у строк, що складає менш ніж 80% строку виконання робіт – 15%. Слід відмітити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо строку, який учасники процедури закупівлі запропонували для виконання робіт, проте з огляду на зазначені в електронній системі закупівель коефіцієнти, приведені ціни тендерних пропозиції учасників розрахувались наступним чином: 1. ТОВ «Бенефіт Експрорейшн» РР = 60 000 000,00 / (1 + (0% / 85%) = 60 000 000,00 / 1 = 60 000 000,00 грн; 2. ТОВ «АБК «Будмонтаж» РР = 105 947 326,00 / (1 + (15% / 85%) = 105 947 326,00 / 1,1764705882 = 90 055 227,10 грн; 3. ТОВ «Інтер-Норм» РР = 90 145 000,00 / (1 + (0% / 85%) = 90 145 000,00 / 1 = 90 145 000,00 грн. Відповідно до пункту 2 проекту договору про закупівлю, що є додатком 4 до тендерної документації строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Запланований термін початку будівельних робіт – травень 2019, але не раніше оприлюднення Замовником звіту про результати проведеної закупівлі. Запланований термін закінчення будівельних робіт – не пізніше 31 грудня 2020 року. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовник 31.05.2019 оприлюднив звіт про результати проведеної закупівлі та договір від 31.05.2019 № ДП-31/05-01-2019. Таким чином період що дорівнює 100% строку виконання робіт становить з 01.06.2019 по 31.12.2020, що дорівнює 19 місяцям або 580 календарним дням. Слід відмітити, що відповідно до додатку 1 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 31.05.2019 № ДП-31/05-01-2019 дата початку робіт червень 2019 року, а дата закінчення – вересень 2020 року. Отже, період виконання зобов’язання ТОВ «АБК «Будмонтаж» за договором (80% строку виконання робіт) має становити 15,2 місяців (19*(80% / 100%)) або 464 дні (580*(80% / 100%)), останній з яких відповідно до календаря припаде на 06.09.2020 року. Виконання учасником ТОВ «АБК «Будмонтаж» робіт у більш пізніший строк, зокрема за 471 день, останній з яких відповідно до календаря припаде на 13.09.2020 призведе до збільшення строку робіт в процентному відношенню до 81,21% (471*100% / 580). Виконання учасником ТОВ «АБК «Будмонтаж» робіт з 01.06.2019 по 30.09.2020 призведе до збільшення строку робіт в процентному відношенню до 84,14% (488*100% / 580).
Період усунення порушень: 24.06.2019 22:42 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2019 22:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт про усунення порушень
Дата публікації звіту: 02.07.2019 14:17