-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 973 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 733.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 733.00 UAH
Номер:
b6bb1908f1ea400a82f76f7ae61591a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2019 00:00
Період моніторингу:
14.05.2019 16:26 - 07.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-21-000189-a 21.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу другого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету державної установи «Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров´я України» (далі – Замовник) від 21.01.2019 № 5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг» (далі – ТОВ «Паливторг») від 11.03.2019 № 11/03/19-4, товариства з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» від 11.02.2019 № 79704-Сл-2059-0319 та
від 22.04.2019 № 79704-Сл-3030-0419, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.03.2019 № 3722-р/пк-пз, від 29.03.2019 № 3721-р/пк-пз та від 15.05.2019 № 5985-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енергогазрезерв» та ТОВ «Паливторг», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 15.02.2019 № 21, від 01.03.2019 № 25, від 08.04.2019 № 39 та від 14.02.2019 № 42, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.05.2019 № 1 та додаткову угоду від 30.05.2019 № 1 до договору
від 24.05.2019 № 1.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію лише 31.01.2019 (за десять днів до дня розкриття тендерних пропозицій), чим порушив вимогу абзацу другого частини першої статті 10 Закону.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.06.2019 18:48 - 19.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2019 18:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вимогу розглянуто та задоволено.
Дата публікації звіту:
11.06.2019 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
f36ded5dde1b4727a2e9e5a138c7182f
Назва:
про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
15.05.2019 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.05.2019 № 135
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-21-000189-a.b3 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-21-000189-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 21 січня
2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 13 травня 2019 року № 132 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ