-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки Д (40-80)
Завершена
4 076 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 762.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 762.00 UAH
Номер:
0e3d297a9c564f26bba77f6a68868adf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2019 00:00
Період моніторингу:
25.02.2019 16:01 - 20.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1.
UA-2019-02-20-001970-b
20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2.
UA-2019-02-11-001605-a
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3.
UA-2019-02-14-000738-c
14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4.
UA-2019-02-11-001572-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5.
UA-2018-12-27-001127-c
27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагає в тендерній документації від переможця документальне підтвердження відсутності
підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах та доступ до яких є вільним, а саме:
- інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про те, що про особу (керівника чи уповноважену особу) переможця торгів, інформація в даному реєстрі – відсутня. Інформація в довідці має бути сформована за станом не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення даних відкритих торгів;
- інформаційну довідку (з QR кодом) з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство стосовно відсутності інформації про переможця в даному реєстрі, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом переможця: юридичної або фізичної особи про видачу довідки, завірену печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця, станом не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів.
Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону вимагає документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 4 частини першої статті 17, а саме інформацію в довільній формі, в якій переможець підтверджує, що протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6 , пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Період усунення порушень:
28.03.2019 17:28 - 16.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2019 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання викладеного у п. 3 ч. ІІ висновку органу державного фінансового контролю від 28 березня 2019, повідомляємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведено її у відповідність до вимог чинного законодавства.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаються.
Дата публікації звіту:
29.03.2019 19:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.04.2019 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
039d6674d08e4c9f8faef657bae7aa48
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
27.02.2019 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 61
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-02-18-002564-b.c3 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-18-002564-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 лютого 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 58 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 27.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Номер:
e55bab2b98ee465184891f2672b3bf05
Назва:
З наказом № 61 від 27.02.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" ознайомлені.
Дата опублікування:
05.03.2019 19:25
Опис:
З наказом № 61 від 27.02.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" ознайомлені.
Номер:
d77e99488fe7456284f32b31b665f20e
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
04.03.2019 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 72
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-02-18-002564-b.a4 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-18-002564-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 лютого 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 58 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу
контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 04.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Номер:
f54b5ffd793f43b6b5578ce5d7cd9456
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Дата опублікування:
06.03.2019 21:18
Опис:
З наказом № 72 від 04.03.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" - ознайомлені. У звязку з нещодавними змінами у чинному законодавсті, з урахуванням листів-роз'яснень Мінекономрозвитку від 01.02.2019 №3304-04/4678-03 та від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 “Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення”, листа НАЗК від 07.02.2019 №20-02/8613/19, а також беручи до уваги вимоги скарги №UA-2019-02-18-002564-b.a4, -замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, про що замовником буде повідомлено орган оскарження та розміщено в електронній системі відповідне підтвердження.