• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

бандаж чорновий для залізничного рухомого складу

бандаж чорновий для залізничного рухомого складу

Завершена

149 798 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 748 993.02 UAH
Номер: be38500b9afb470982dd8ffd108ec4bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2019 19:35 - 20.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.08.2019 № 249 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.08.2019 № 249 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-04-05-002515-a 05.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.07.2019 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна» (далі – ТОВ «Інтерпайп Україна») та товариства з обмеженою відповідальністю «МС Трейд Україна» (далі – ТОВ «МС Трейд Україна»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.07.2019 № 2645/255-19-Т, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2019 № 2645/210-19Т, договір поставки від 22.08.2019 № ЦЗВ-04-00819-01 (далі – Договір). За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом (далі – ЕЦП) або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів (далі – КЕП)). Також Замовник зазначив, що у випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа гаранта з накладенням ЕЦП або КЕП гаранта (пункт 2 розділу І Додатку 7 до тендерної документації). Учасник ТОВ «Інтерпайп Україна» у складі своєї тендерної пропозиції надав електронну банківську гарантію від 26.04.2019 № 325Т/UAН/5780, видану акціонерним товариством «Банк Кредит Дніпро» (далі – Банк) та підписану співробітниками Банку Куликом А.Г. та Папроцьким А.О. Водночас тендерна пропозиція ТОВ «Інтерпайп Україна» містить довіреність Банку від 01.03.2019 № 112, відповідно до якої співробітник Банку Кулик А.Г. уповноважується вчиняти (укладати та підписувати) від імені Банку правочини та документи спільно з іншими особами у відповідній комбінації з правом першого підпису, без права використання права першого та другого підпису одночасно, або одноосібно, у порядку, визначеному цією довіреністю, зокрема: документарні операції (гарантії без забезпечення) у електронному вигляді на суму, що не перевищує 1 000 000,00 гривень. Також довіреністю Банку від 19.06.2018 № 746, співробітнику Банку Папроцькому А.О. надано повноваження вчиняти (укладати та підписувати) від імені Банку правочини та документи спільно з іншими особами у відповідній комбінації з правом другого підпису, без права використання права першого та другого підпису одночасно, або одноосібно, у порядку, визначеному цією довіреністю, зокрема: документарні операції (гарантії) у електронному вигляді під грошове покриття та/або під забезпечення на суму, що не перевищує 5 000 000,00 гривень. Зважаючи на зазначене, банківська гарантія не є дійсною, позаяк повноваження співробітника Банку Кулика А. Г. на підписання банківської гарантії від 26.04.2019 № 325Т/UAН/5780 на суму 4 493 900,00 грн не підтверджено. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Інтерпайп Україна» не відповідає вимогам пункт 2 розділу І Додатку 7 до тендерної документації, чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасники ТОВ «Інтерпайп Україна» та ТОВ «МС Трейд Україна» у своїх тендерних пропозиціях надали довідки від 06.06.2019 № 601/з та від 26.04.2019 б/н, відповідно, які не містять інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу для учасників керуватися постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2016 № 417 (далі – Постанова № 1147) на продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації. При цьому, на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (05.04.2019) до Постанови № 1147 вносилися зміни постановами Кабінету Міністрів України № 1022 від 20.12.2017, № 1089 від 18.12.2018, № 1154 від 27.12.2018, щодо продовження дії заборони ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації. Проте, Замовником допущено до оцінки учасника ТОВ «МС Трейд Україна», тендерна пропозиція якого містить документи, що підтверджують походження продукції з Російської Федерації. Водночас, учасник ТОВ «МС Трейд Україна» у гарантійному листі від 26.04.2019 № 5/3 інформує, що продукція виробництва АО «ЕВРАЗ НТМК», яка пропонується до постачання, відсутня в переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України. Відповідно до пункту 1 Постанови № 1147 заборонено ввезення на митну територію України товари за кодом згідно з УКТЗЕД 8530100000 - обладнання для залізниць або трамвайних колій, що походять з Російської Федерації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Інтерпайп Україна» та ТОВ «МС Трейд Україна», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, визнав ТОВ «Інтерпайп Україна» переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 13.09.2019 19:34 - 28.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2019 19:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-05-002515-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-05-002515-a бандажу чорнового для залізничного рухомого складу. Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог: - пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - частини першої статті 23, пунктів 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо повноважень співробітника АТ «Банк Кредит Дніпро». У висновку ДАСУ зазначається, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтерпайп Україна» міститься довіреність Банку від 01.03.2019 р. № 112, відповідно до якої співробітник Банку Кулик А.Г. уповноважується вчиняти (укладати та підписувати) від імені Банку правочини та документи спільно з іншими особами у відповідній комбінації з правом першого підпису, без права використання права першого та другого підпису одночасно, або одноосібно, у порядку, визначеному цією довіреністю, зокрема: документарні операції (гарантії без забезпечення) у електронному вигляді на суму, що не перевищує 1 000 000,00 гривень. Зазначене не відповідає дійсності, адже зазначеною довіреністю співробітник Кулик А.Г. також уповноважується вчиняти (укладати та підписувати) від імені Банку правочини та документи спільно з іншими особами у відповідній комбінації з правом другого підпису, без права використання права першого та другого підпису одночасно, або одноосібно, у порядку, визначеному цією довіреністю, зокрема: документарні операції (гарантії) у електронному вигляді під грошове покриття та/або під забезпечення на суму, що не перевищує 5 000 000,00 гривень. Отже, зазначена гарантія є дійсною, учасник ТОВ «Інтерпайп Україна» дотримався умов тендерної документації. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що обидва учасники не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасниками відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 3. У висновку ДАСУ зазначено, що учасник ТОВ «МС Трейд Україна» пропонує до постачання продукцію виробництва АО «ЕВРАЗ НТМК» (Російська Федерація), яка заборонена до ввезення на митну територію України відповідно до Постанови КМУ № 1147, адже їй відповідає код УКТЗЕД 8530100000 — обладнання для залізниць або трамвайних колій. Зазначене не відповідає дійсності, адже бандажу чорновому для колісних пар відповідає код УКТЗЕД 86071910 — вiсi, змонтованi або нi; колеса та їх частини. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
Дата публікації звіту: 20.09.2019 20:24