-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 30200000-1 Комп'ютерне обладнання та приладдя (персональні комп’ютери, ноутбуки, принтери)
Завершена
326 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 632.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 632.55 UAH
Номер:
ea9e008e0aad482f8a26ca11166f1ddd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2019 00:00
Період моніторингу:
15.05.2019 17:39 - 08.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2019
№29
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.05.2019 № 29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-04-05-000842-a від 05.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ № 454 Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником п'ятої цифри ДК 021:2015, а не четвертої цифри ДК 021:2015.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не відповідає нормам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону № 922, Замовником оприлюднено на веб-порталі роз’яснення пізніше, а ніж протягом 3-ох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненням.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Супруненко Тетяна Андріївна, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерна документація, оголошення про проведення процедури закупівлі, звернення за роз’ясненням від 08.04.2019 та роз’яснення Відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради (далі – Замовник) від 23.04.2019, звернення щодо усунення порушення від 09.05.2019 та роз’яснення Замовника від 14.05.2019, тендерна пропозиція учасника ФОП Світлишин Олександр Юрійович, тендерна пропозиція переможця ФОП Супруненко Тетяна Андріївна, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2019.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником п'ятої цифри (ДК 021:2015: 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя»), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454).
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону № 922 в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Також, аналізом встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону № 922, Замовником на звернення за роз’ясненням, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) від 08.04.2019, оприлюднено роз’яснення на веб-порталі на 12-й робочий день (23.04.2019) з дня оприлюднення звернення за роз’ясненням, а не протягом 3-ох робочих днів з дня оприлюднення вказаного звернення за роз’ясненням.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення вимог пункту 6 розділу III та пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Супруненко Тетяна Андріївна надано технічний опис предмету закупівлі від 16.04.2019, в якому зазначено, що об’єм оперативної пам’яті запронованого ноутбуку складає 4 ГБ, а не 8 ГБ як передбачено вказаними умовами тендерної документації.
Крім того, аналізом встановлено, що в порушення підпункту 1.1 пункту 1 розділу III тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Супруненко Тетяна Андріївна на відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, надано листи від 30.01.2019 № 09/27 та від 18.04.2019 з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі без зазначення контактних телефонів замовників, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922.
Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ФОП Супруненко Тетяна Андріївна.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
03.06.2019 17:29 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2019 17:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
повідомлення про розірвання договору
Дата публікації звіту:
14.06.2019 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionDescription: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
08.07.2019 18:07