-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Завершена
227 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 135.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 135.00 UAH
Номер:
be0f2aceeabf4d4d83f10dff46a9cbf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2019 00:00
Період моніторингу:
19.08.2019 16:52 - 12.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
33 UA-2019-04-26-001970-a 26.04.2019 Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперевної освіти» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 41682253) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, Замовником порушено норму пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення норм статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", договір від 27.05.2019 № 41, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" вказана кількість товару 11 557, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації, де зазначена кількість товару 11 746. У стовпчику «Найменування товару»: позиція 7 «Маркер для паперу 1-4, 6 мм клиновидний зелений», проте ТОВ «Аверс Канцелярія» було запропоновано «Маркер текстовий ВМ 8903-504 зелений», який має ширину письма 2-5 мм, позиція 9 «Маркер для паперу 1-4, 6 мм клиновидний синій», проте учасник ТОВ «Аверс Канцелярія» запропонував «Маркер текстовий ВМ 8903-502 синій», який має ширину письма 2-5 мм, позиція 13 «Ручка кулькова автоматична 0,5 мм Mercury корпус, синя», проте учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» було запропоновано «Ручка кулькова автоматична з грипом Delta 2024 синя 12/144шт /уп 17284», яка має товщину лінії 0,7 мм..
Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу дев’ятого статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін, проте Замовником було внесено зміни 27.05.2019 року, а дані зміни опубліковані 03.06.2019 року.
Отже, Замовник оприлюднив в електронній системі зміни до договору з перевищенням триденного строку, чим порушив вимоги статті 10 Закону.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 26.06.2019 № 782d4/19,що стала підставою для проведення моніторингу підтвердилась.
Період усунення порушень:
09.09.2019 17:08 - 24.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2019 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 09.09.2019 р. щодо закупівлі канцелярських товарів (UA-2019-04-26-001970-a) тендерний комітет комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє наступне:
27.05.2019 р. між комунальним закладом вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» та Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» підписано договір про закупівлю канцелярських товарів на підставі рішення тендерного комітету (протокол від 16.05.2019 №89). Товар (у повному обсязі) поставлено на склад Замовника 08.07.2019 р.
Закупівля канцелярських товарів здійснювалася з метою організації та проведення навчання педагогічних працівників Дніпропетровської області в контексті реалізації концепції «Нова українська школа», що відбувалося протягом червня – серпня 2019 року. Канцелярські товари використані повністю для проведення тренінгів.
На підставі вищезазначеного повідомляємо, що усунути виявлені порушення законодавства у сфері державних закупівель неможливо.
У той же час відзначаємо, що при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" тендерний комітет керувався основними принципами здійснення закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), а саме, «максимальна економія та ефективність» та статтею 28 Закону – «єдиним критерієм тендерних пропозицій є –ціна». На вимогу в системі електронних закупівель (UA-2019-04-26-001970-a.c1) тендерний комітет звертався до ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" з проханням надати зразки товарів, визначених такими, що не відповідають технічним характеристикам. Після ознайомлення зі зразками товарів члени тендерного комітету дійшли висновку, що надані товари не гірші за показниками, які зазначені в тендерній документації. Щодо невідповідності кількості товарів згідно з Додатком 4 до тендерної документації та тендерної пропозиції переможця зазначаємо, що загальна кількість дерев’яних декоративних міні-прищіпок (позиція 28) відповідає тендерній документації. Також нагадуємо, що допущені членами тендерного комітету порушення не залишилися поза увагою адміністрації комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради», зокрема вказано на необхідність чіткого виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дотримання термінів оприлюднення інформації про закупівлі в системі електронних закупівель.
Дата публікації звіту:
13.09.2019 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
b69d8dae5f6c4ee3a168e91e3445b316
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2019 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Канцелярські товари» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-26-001970-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" надано невідповідну кількість товару (11 557) згідно Додатку 4 до тендерної документації (11 746) та в стовпчику «Найменування товару»: позиція 7 «Маркер для паперу 1-4, 6 мм клиновидний зелений», проте ТОВ «Аверс Канцелярія» було запропоновано «Маркер текстовий ВМ 8903-504 зелений», який має ширину письма 2-5 мм, позиція 9 «Маркер для паперу 1-4, 6 мм клиновидний синій», проте учасник ТОВ «Аверс Канцелярія» запропонував «Маркер текстовий ВМ 8903-502 синій», який має ширину письма 2-5 мм, позиція 13 «Ручка кулькова автоматична 0,5 мм Mercury корпус, синя», проте учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» було запропоновано «Ручка кулькова автоматична з грипом Delta 2024 синя 12/144шт /уп 17284», яка має товщину лінії 0,7 мм.
Чому пропозиція учасника не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
2. Дата внесення змін до договору 27.05.2019 року, однак дата публікації змін до договору в електронній системі закупівель 03.06.2019 року.
Чому порушено терміни оприлюднення змін до договору про закупівлю?
Номер:
961584eed5ee425cbf2dde293efa5ec1
Назва:
Відповідь на звернення Держаудитслужби України
Дата опублікування:
22.08.2019 20:26
Опис:
На ваш запит від 19.08.2019 щодо закупівлі канцелярських товарів (UA-2019-04-26-001970-a) повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» було прийнято рішення про визначення переможцем у закупівлі канцелярських товарів ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» (протокол від 16.05.2019 №89). При прийнятті рішення тендерний комітет керувався основними принципами здійснення закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), а саме, «максимальна економія та ефективність» та статтею 28 Закону – «єдиним критерієм тендерних пропозицій є –ціна».
На вимогу в системі електронних закупівель (UA-2019-04-26-001970-a.c1) тендерний комітет звернувся до ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" з проханням надати зразки товарів, визначених такими, що не відповідають технічним характеристикам. Після ознайомлення зі зразками товарів члени тендерного комітету дійшли висновку, що надані товари не гірші за показниками, які зазначені в тендерній документації.
Щодо невідповідності кількості товарів згідно з Додатком 4 до тендерної документації та тендерної пропозиції переможця зазначаємо, що загальна кількість дерев’яних декоративних міні-прищіпок (позиція 28) відповідає тендерній документації.
Договір про закупівлю підписано в термін, визначений ч.2 статті 32 Закону.
Договір про закупівлю від 27.05.2019 №41 оприлюднено в системі електронних закупівель 27.05.2019 року (звіт від 27.05.2019 UA-2019-04-26-001970-a). Додаткова угода щодо уточнення позиції 28 специфікації до договору оприлюднена 03.06.2019 року. Членам тендерного комітету вказано на необхідність чіткого виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дотримання термінів оприлюднення інформації про закупівлі в системі електронних закупівель.