• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери, ноутбуки

Персональні комп'ютери, ноутбуки

Завершена

1 228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 140.00 UAH
Номер: 9b1acdff00ae433bacd44b2f653a3982
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2019 17:41 - 05.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.06.2019 № 34 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2019-05-13-000774-c від 13.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Іваненко Володимир Віталійович, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ФОП Лещенко Костянтин Олександрович та ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», тендерну пропозицію переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович, протокол засідання тендерного комітету від 07.06.2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 26.06.2019 року № 100. За результатами аналізу встановлено, що тендерна документація Житомирського державного університету імені Івана Франка (далі - Замовник) не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.1 пункту 1 розділу I Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії договору що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, а також надання сканкопії видаткових або податкових, або товаро -транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором (копії видаткових або податкових, або товаро - транспортних накладних). Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович надано аналогічний договір від 31 травня 2017 року № 116 без Додатку № 1 «Специфікація», в якому зазначено асортимент, кількість та вартість предмету закупівель (у тому числі ціна за одиницю), які є істотними умовами договору, та який відповідно до пункту 12.1 вказаного договору є його невід’ємною частиною, чим не дотримано умови підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.1 пункту 1 розділу I Додатку № 2 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Аналогічно, аналізом встановлено, що в порушення умов підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.1 пункту 1 розділу I Додатку № 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович надано аналогічний договір від 16 січня 2019 року № ЖК 116/01 без документального підтвердження отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ФОП Іваненко Володимир Віталійович та уклав з ним договір про закупівлю від 26.06.2019 року № 100. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 02.07.2019 17:28 - 17.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2019 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Житомирського державного університету імені Івана Франка розглянуто Ваш Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)". Відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Оскільки Замовником укладено договір з переможцем закупівлі ФОП Іваненко Володимир Віталійович, закупівля є завершеною, Замовник не має можливості прийняти рішення про відміну торгів чи визнати їх такими, що не відбулися. Однак, Замовником прийнято рішення розірвати договір № 100 поставки товару від 26.06.2019 р., та направлено 04.07.2019 р. відповідне повідомлення про розірвання договору ФОП Іваненко В.В. Додаткова угода про розірвання договору буде підписана сторонами в термін відповідно до п. 16.5 Договору поставки товару № 100 від 26.06.2019 р. Замовником прийнято рішення повторно провести відкриті торги за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)".
Дата публікації звіту: 05.07.2019 15:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 11.07.2019 17:40