-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Печі непобутового призначення (Підігрівачі газу ПГ-10)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-03-27-000123-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Підігрівачі газу ПГ-10»
Завершена
18 902 522.22
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 189 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 189 000.00 UAH
Номер:
e197ff48953c446c8c8259a0cd56ea60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 13:50 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-05-16-000693-c 16.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами відображення закупівлі у річному плані установлено порушення частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» установлено порушення абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПРАТ «ФАКЕЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції на 01.01.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою філії «Управління магістральних газопроводів «Київтрансгаз» АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник), тендерну документацію (зі змінами), затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 14.06.2019 № Т2019-047/3/3, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Факел» (далі -
ПРАТ «ФАКЕЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОКОМПЛЕКС» (далі – ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС»), повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2019, договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 12.09.2019 № 1909000065 (далі – договір), угоду від 12.12.2019 № 1909000065-D про заміну сторони у зобов’язанні, що виникло на підставі Договору .
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 03.08.2022 та 05.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, зокрема, про оприлюднення плану закупівлі, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також, визначив його очікувану вартість, інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, інформації щодо виконання умов пункту 5.1, 4.1 договору від 12.09.2019 № 1909000065 в частині поставки товару та здійснення оплати за надані послуги, інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС»: умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, умов пунктів 2.2, розділу V тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону; умов пунктів 2.3 розділу V тендерної документації в частині надання дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, умов пунктів 2.4 розділу V тендерної документації в частині надання інформації щодо екологічно-соціальної політики Учасника та оригінал Довідки (ок) уповноваженого (их) банку (ів) про відкриття рахунків.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель зазначеної інформації та документів протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення частини першої статті 4 Закону Замовник не оприлюднив річний план в електронній системі закупівель.
В електронній системі закупівель відсутні документи, підтверджуючі виконання переможцем торгів ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» за вказаною закупівлею умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Крім того, Замовник під час проведення моніторингу цієї процедури закупівлі на запит документально не підтвердив виконання ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» зазначених вимог тендерної документації.
При цьому Замовник на порушення абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» як таку, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагалося замовником.
Період усунення порушень:
18.08.2022 18:10 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2022 18:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionFailureDocuments: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
05.10.2022 11:50
Запити/Пояснення
Номер:
2597412312e140cfb2278fced3f50e1e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі печі непобутового призначення (підігрівачі газу ПГ-10) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-16-000693-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати обґрунтування (пояснення) чи оприлюднено план закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Просимо надати документи та інформацію щодо виконання умов пункту 5.1, 4.1 договору від 12.09.2019 № 1909000065 в частині поставки товару та здійснення оплати за надані послуги (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення та інші документи)
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
faab30a47b13422e87d304ed619bface
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2022 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі печі непобутового призначення (Підігрівачі газу ПГ-10) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-16-000693-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» умов пунктів 2.2, розділу V тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» умов пунктів 2.3 розділу V тендерної документації в частині надання дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОКОМПЛЕКС» умов пунктів 2.4 розділу V тендерної документації в частині надання інформації щодо екологічно-соціальної політики Учасника та оригінал Довідки (ок) уповноваженого (их) банку (ів) про відкриття рахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.