-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Путівки на оздоровлення дітей пільгових категорій
Торги відмінено
286 440.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер:
7eb566f35d7c4eb2a52bf6984ab15e23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2019 00:00
Період моніторингу:
22.05.2019 15:30 - 15.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2019 № 138
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-16-002929-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пунктів 2, 3, 13 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого та третього частини третьої статті 17 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, та підпунктів 1, 2, 3 пункту 1 Наказу №463.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення інформації про закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Новокиївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради від 16 травня 2019 року № 4.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації відсутня інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля.
В порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону.
Також, на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником не зазначено достовірної інформації про місце надання послуг.
В порушення вимоги підпунктів 1,2,3 пункту 1 Змін до форми документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 №463, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ № 463), в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю путівок з літнього оздоровлення та відпочинку дітей не відображено інформацію відповідно до наступних пунктів: «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2.Джерело фінансування закупівлі».
Період усунення порушень:
29.05.2019 17:56 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2019 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
c8c5ed1fd0334fe5bcfcdf7c6da0efaa
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.05.2019 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі придбання путівок з літнього оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій, що проводить Новокиївська спеціальна загальноосвітня школа - інтернат І - ІІ ступенів Херсонської обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-002929-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
2) Чому в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не зазначено достовірної інформації про місце надання послуг, адже місцем надання послуг є стаціонарні дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, які розташовані на узбережжі Чорного моря Херсонської області, а не Херсонська область, село Новокиївка, Шедловського 1, де розташована будівля Замовника?
3) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», за відсутності пунктів: вид предмета закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), джерело фінансування закупівлі?
4) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не передбачається надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля?
5) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону?
6) Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону у додатку №3 до тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні), при тому, що пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.