• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи ((ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)Поточний ремонт вуличного освітлення в м.Малин)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер: af5c41f987594b90b9267c26a88b4087
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2019 17:39 - 05.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.06.2019 № 34 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-05-16-000635-c від 16.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не відповідає нормам частини 3 статті 17, пунктам 2 та 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника Комунальне підприємство «Малин» Малинської міської ради, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, протоколи засідання тендерного комітету від 06.06.2019 № 31, та тендерна пропозиція переможця Комунального підприємства «Малин» Малинської міської ради, пояснення Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) від 26.06.2019 року, від 27.06.2019 року та від 02.07.2019 року, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 21.06.2019 року № 10. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради законодавству встановлено, що Замовником у тендерній документації не встановлено умову, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 5, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону № 922 у довільній формі, та відповідно не встановлено інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам пунктів 5, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону № 922, що не відповідає нормам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922. Також, в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, передбачений перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922, зокрема, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», від учасників імперативно вимагалось надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше 5), яка повинна включати інформацію щодо замовників із зазначенням їх найменування, номера та дати укладення договору, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі). На виконання вказаних вище вимог тендерної документації Комунальним підприємством «Малин» Малинської міської ради в складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів від 28.05.2019 № 52 в якій відсутні номери аналогічних договорів, що суперечить вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Відповідно до пункту 6 розділу 3 та Додатку № 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання копій оригіналів всіх дозвільних документів, необхідних для виконання переліку робіт, наведених в таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації. Поряд з цим, відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, зазначені в Додатку 6 до Порядку № 1107, зокрема роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Аналогічно, відповідно до пункту 6 Порядку № 1107, застосування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 11 Додатку 3 Порядку № 1107, зокрема вантажопідіймальних машини здійснюється відповідно до дозволу. В той же час, Додатком № 2 тендерної документації передбачено надання дозволу на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, які відповідно до довідки переможця від 28.05.2019 № 51 будуть виконуватися автовишкою ЗІЛ-130. Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця Комунального підприємства «Малин» Малинської міської ради відсутні копії декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки та дозволу на застосування вантажопідіймальної машини ЗІЛ-130, що не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 та Додатку № 2 тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 року № 2694-ХІІ та пункту 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 за № 231/10511, передбачено, що керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, а працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Комунальним підприємством «Малин» Малинської міської ради, в складі тендерної пропозиції, надано довідку від 28.05.2019 року № 50, про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, поряд з цим, учасником документально не підтверджено проходження спеціального навчання з охорони праці вказаних у довідці працівників зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою або там де є потреба у професійному доборі, що не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 та Додатку № 2 тендерної документації. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем Комунальне підприємство «Малин» Малинської міської ради і уклав з ним договір про закупівлю від 21.06.2019 року № 10. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Крім того, аналізом укладеного за результатами проведення процедури закупівель договору встановлено, що в порушення вимог частини 1 статті 36 Закону № 922, частини 4 статті 180 Господарського кодексу України та абзацу 1 частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України умови про предмет договору на закупівлю послуг від 21.06.2019 року № 10 не визначають номенклатуру та кількість послуг, а також вимог до їх якості.
Період усунення порушень: 03.07.2019 16:41 - 18.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2019 16:41

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/29/2020/пр
Дата відкриття провадження: 27.04.2020 00:00
Номер відкриття провадження : 3/283/503/2020
Номер протоколу: 06/28/2020/пр
Дата відкриття провадження: 27.04.2020 00:00
Номер відкриття провадження : 3/283/502/2020

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до Н А К А З від 12.06.2019 № 34 UA-2019-05-16-000635-c- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 1. Щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. - Абз. 2 пункту 2 Наказу № 490 Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Дана норма законодавства не зобов’язує замовників зазначати інформацію крім обов’язкової інформації, оскільки форма оголошення автоматичного сформована і заперечень від системи щодо заповнення обов’язкових полів не було. 2. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не відповідає нормам частини 3 статті 17, пунктам 2 та 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. - Відповідно до ч.3 ст.17 Закону №922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. (ч.4.ст 22 Закону №922 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.). 3. За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника Комунальне підприємство «Малин» Малинської міської ради, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. - Учасником (Переможцем) надані дозвільні документи для працівників з відповідними відмітками які зазначені у Документи (10.Дозволи). До підписання договору були надані документи для підтвердження вимог щодо Транспортного засобу, і він справний для виконання робіт (послуг) які вимагались тендерною документацією. В довідці про виконання аналогічних договорів дати та номери зазначені на самих скан копіях договорів, що не є підставою для відмови у участі.
Дата публікації звіту: 09.07.2019 16:30

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення