-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Муфти
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код CPV 32440000-9 «Телеметричне та термінальне обладнання»
Завершена
1 735 577.45
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 355.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 355.00 UAH
Номер:
7f3a4c535e094befa0e8b301e692661f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2019 00:00
Період моніторингу:
03.06.2019 10:30 - 25.06.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2019 №35
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.06.2019 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-05-16-002396-a від 16.05.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням частини третьої статті 17 Закону та пункт 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог Наказу № 490, в частині заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Відкритого акціонерного товариства «Тернопільобленерго» ( далі - Замовник) від 16.05.2019 №12, тендерну пропозицію ТзОВ «ЕНЕРГОТЕК СВ», повідомлення про намір укласти договір.
Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію в п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі».
Моніторингом тендерної документації встановлено, що у додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання учасником торгів інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі її використання), що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту першого та сьомого частини першої статті 17 Закону, чим порушено частину третю статті 17 Закону та пункт 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.06.2019 №12/2 Замовником визначено переможцем торгів ТзОВ «ЕНЕРГОТЕК СВ» та цього ж числа оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір.
Моніторингом відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТзОВ «ЕНЕРГОТЕК СВ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме :
- учасником у складі пропозиції подано сканований документ із назвою «сертифікат ISO 9001 та ISO 140001» на іноземній мові без перекладу його на українську мову, чим недотримано умови пункту 7 «Інформація про мову (мови),якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу I «Загальні положення» тендерної документації;
- учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3 до тендерної документації, чим недотримано умови пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- учасником у складі пропозиції не надано копії інструкції з монтажу муфт кінцевих КВтп 10 35-50, КВтп 10 70-120, та Квтп 10 150-240, копії сертифікату або протоколу випробувань на відповідність вимогам ДСТУ ІЕС 60055-1:2017 (ІЕС 60055-1:1997 + АМD1:2005, IDT) на муфти кінцеві КНТп 1-10 (35-50),КНТп 3-10(150-240), КВтп 10 35-50, 150-240, муфти з’єднувальні СТп 1-10, Стп 3-10, чим недотримано умови додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації;
- учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист про комплектацію муфт типу КВтп в якому відсутня інформація про наявність в складі комплектації «юбка» ізолятора (для зовнішнього типу) - 6 одиниць, чим не дотримано умови додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
20.06.2019 14:26 - 06.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2019 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В. о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Тернопільській області
Шкляр Г. Б.
_____________________________
вул. Грушевського, 8,
м.Тернопіль, 26021
ВАТ «Тернопільобленерго» взято до уваги висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-16-002396-a від 16.05.2019р. та просить зважити на наступне.
Щодо результатів аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю:
Інформацію в п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі» не відображено в оголошенні про проведення відкритих торгів через відсутність технічної можливості внесення даної інформації на майданчику. На дату 16.05.2019р. (дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на електронних майданчиках, на яких працюють Замовники, було недоступним до заповнення та не відображалося у друкованих формах документів на сайті Уповноваженого органу поле «Джерело фінансування закупівлі». Рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Замовникам на період доопрацювання електронною системою закупівель всіх форм документів у сфері публічних закупівель і приведення їх у відповідність до визначених Наказом міністерства форм були надані вже після оприлюднення оголошення – 28.05.2019р. Технічний функціонал для заповнення поля «Джерело фінансування закупівлі» відсутній і на даний час. Після доопрацювання програмного комплексу ProZorro ВАТ “Тернопільобленерго» буде зазначати інформацію про джерела фінансування у відповідному полі.
Щодо результатів аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону Тендерна документація повинна містити вимоги (всі без виключення), встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам (усім без виключення) згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 тільки у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В той же час, відповідно до ч.3 ст.17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. В Тендерній документації Замовник не вимагав від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, а лише інформацію в довільній формі, яка свідчить про те, що учасники знають і розуміють вимоги статті 17 і не намагатимуться їх порушувати.
Щодо результатів аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації:
Відповідно до п.7 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Учасник ТОВ «ЕНЕРГОТЕК СВ» подав всі необхідні документи та виконав вимоги тендерної документації. Крім того, учасник додатково подав сканований документ із назвою «сертифікат ISO 9001 та ISO 140001» на іноземній мові без перекладу його на українську мову. В зв’язку з тим, що Замовник не вимагав надавати такий документ і не враховував його при розгляді пропозиції учасника, відсутність його перекладу на українську мову не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника через невідповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасник ТОВ «ЕНЕРГОТЕК СВ», виконуючи вимоги тендерної документації, 30 травня 2019 в 11:07 завантажив на сайт Уповноваженого органу папку з назвою «Відповідність Додатку 3.rar», в якій містяться файли з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Також інформуємо Вас про те, що згідно розділу 24 «Умови та правила підтвердження відповідності» діючого ДСТУ ІЕС 60055-1:2017 (ІЕС 60055-1:1997 + АМD1:2005, IDT), а саме п.24.1: «Для одного типу арматури підтвердження відповідності для всього діапазону перетинів жил кабелю отримують шляхом проведення з позитивним результатом типових випробувань за таблицями 2 й 3 на одному із перетинів кабелю: 120, 150, 185, або 240мм2». В наданих копіях протоколів випробування проводилися на кабелях з перетином жил 120мм2, що відповідає згаданому ДСТУ та розповсюджується на перетини від 35 до 240мм2, тобто на всі перетини, які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію про технічні та якісні характеристики продукції, яку він пропонує поставляти, а також лист-підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником – згідно Додатку 3 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою. Інформація про наявність в складі комплектації муфт типу КВтп «юбки» ізолятора (для зовнішнього типу) - 6 одиниць імовірно відсутня через технічну помилку допущену учасником в документах, що подані в складі тендерної пропозиції, яка не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Щодо предмету закупівлі ВАТ «Тернопільобленерго» просить зважити, що кабельні муфти є необхідним елементом при монтажі кабельних ліній електропостачання.
При цьому, ВАТ «Тернопільобленерго» просить звернути увагу, що закупівля кабельних муфт була зумовлена гострою необхідністю в цих виробах для невідкладної ліквідації пошкоджень кабельних ліній напругою 10 0,4 кВ і введення їх в роботу з метою відновлення схем нормального живлення для надійного електропостачання споживачів, в тому числі тих, об’єкти електропостачання яких забезпечують життєдіяльність районних центрів і обласного центру — міста Тернопіль, що на сьогодні заживлені по тимчасових схемах, які не призначені для тривалого забезпечення споживачів необхідною потужністю для електропостачання електроустановок споживачів.
Так, станом на 18 червня цього року неліквідовані пошкодження кабельних ліній:
— в Гусятинському РЕМ (пошкоджена 1 шт. КЛ 10 кВ);
— в Збаразькому РЕМ (пошкоджена 6 шт. КЛ 10 кВ);
— в Зборівському РЕМ (пошкоджена 25шт. КЛ 10 кВ);
— в Козівському РЕМ (пошкоджена 6 шт. КЛ 10 кВ);
— в Кременецькому РЕМ (пошкоджена 4шт. КЛ 10 кВ);
— в Чортківському РЕМ (пошкоджена 2шт. КЛ 10 кВ);
— в Тернопільському міському РЕМ (в м. Тернопіль пошкоджені 20 шт. КЛ 10 кВ і 18 шт. КЛ 0,4 кВ)
ВАТ «Тернопільобленерго» просить взяти до уваги, що Товариство здійснює господарську діяльність в чинному правовому полі та проводить закупівлі з дотриманням законодавства у сфері закупівель за рахунок коштів, отриманих від здійснення господарської діяльності, що не спричиняє негативного впливу для бюджетів.
Заступник генерального директора –
фінансовий директор В. Ф. Сторчак
Дата публікації звіту:
27.06.2019 11:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- corruptionAwarded: Ні
- documentsForm: Ні
Опис:
Порушення не усунуто.
Дата публікації:
08.10.2020 08:57