-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231501 Стара Синява - Травневе км 0+000 - км 2+400
Завершена
9 540 384.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 702.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 702.00 UAH
Номер:
be420001645d4e649b87bacbedbf67a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-11-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2019 00:00
Період моніторингу:
11.05.2019 16:03 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2019 № 19
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.05.2019 № 19
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 16
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-03-000477-b
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
03.05.2019
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання:
Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Служба місцевих автодоріг» (далі – Замовник) від 02.05.2019 № 37.
Під час моніторингу встановлено, що тендерна документація (зі змінами) не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону).
Крім того, в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Додаток 5 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження інформації, визначеної у пункті 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
13.05.2019 16:22 - 30.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2019 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку органу державного фінансового контролю, керуючись ч. 2 ст. 23 Закону рішенням тендерного комітету, внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
16.05.2019 17:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації:
17.05.2019 10:58