-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт споруд та благоустрій території Комунального позашкільного закладу освіти «Міська флотилія юних моряків і річковиків» Дніпровської міської ради
міський бюджет
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Номер:
1411936aeac74a8d9a43a192bdcced86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2019 00:00
Період моніторингу:
01.08.2019 12:49 - 23.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2019-05-16-002268-а 16.05.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС", протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 05.06.2019 р. № 121, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.06.2019 № 32ПТР/19, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль», пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору надається, в тому числі, не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Проте, всупереч даної вимоги учасник надав копію договору, яка завірена тільки з боку учасника, що не є підтвердженням того, що аналогічний договір наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці.
Згідно з пунктом 11.1 до Договору від 05.04.2018 р. №03пд/18 додаються додатки, які є його невід’ємною частиною: графік виконання робіт Додаток 1, дефектний акт, договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів до заданого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат.
Під час моніторингу встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" надано у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 05.04.2018 р. №03пд/18 без додатків. Отже, аналогічний договір наданий не у повному обсязі.
Згідно з пунктом 4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, особи, що буде підписувати договір.
Моніторингом встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" надано у складі тендерної пропозиції копію сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з пропискою) паспорта уповноваженої особи Сторицької І.В., за винятком 6-ї сторінки, що суперечить пункту4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 18.06.2019 № 32ПТР/19.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 05.07.2019 №891d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі частково підтвердилась.
Період усунення порушень:
16.08.2019 16:49 - 04.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2019 16:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку від 16 серпня 2019 року Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо закупівлі Поточний ремонт споруд та благоустрій території Комунального позашкільного закладу освіти «Міська флотилія юних моряків і річковиків» Дніпровської міської ради, ID: UA-2019-05-16-002268-a
Дата публікації:
04.09.2019 18:20
Запити/Пояснення
Номер:
3b17ecdde7e6456ba2884d424244dcf6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2019 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-002268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» необхідно надати копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці та за наявністю інших перевірок.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" не надав усі копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці, відповідно до довідки про чисельність та кваліфікацію персоналу, що суперечить пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
2. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору надається, в тому числі, не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору на суму не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" надано у складі тендерної пропозиції копію лише частини аналогічного договору, а не копію такого договору в повному обсязі, що суперечить пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
3. Згідно з пунктом 4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, особи, що буде підписувати договір.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" надано у складі тендерної пропозиції копію сторінок 1-6 та 12-13 (сторінки з пропискою) паспорта уповноваженої особи Сторицької І.В., за винятком 6-ї сторінки, як це вимагалося документацією, що суперечить пункту4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2ddbee67c29e46d58761f94db21fc7d6
Назва:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-002268-a
Дата опублікування:
14.08.2019 09:25
Опис:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-002268-a)
По п. 1 зауважень повідомляємо наступне. В тендерній документації зазначена вимога «Копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці та за наявністю інших перевірок» в тендерній документації не зазначена вимога щодо надання відповідних посвідчень на усіх вказаних працівників відповідно до наданої довідки про наявність та кваліфікацію персоналу, що плануються до залучення. По п.2 зауважень повідомляємо наступне. В тендерній документації замовника зазначено: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2015 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є будь-які роботи з будівництва, реконструкції або капітального ремонту; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору» Учасник в тендерній пропозиції надає довідку № 125 від 29.05.19 щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів та копію аналогічного договору зазначеного в довідці № 03пд/18 від 05.04.2018 з додатковою угодою № 1 до нього та додатками, що свідчать про повне виконання наданого договору. Крім того, замовник не вимагає надання інформації, що міститься в відкритих джерелах, так наданий аналогічний договір оприлюднений департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради на порталі https://prozorro.gov.ua/ за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-14-000369-b в повному вигляді з усіма додатками, що зазначені в п. 11.1 договору № 03пд/18 від 05.04.2018. По п.3 зауважень повідомляємо наступне. Учасником ПП «Юпітер Буд Плюс» на вимогу замовника щодо підтвердження повноважень з підпису договору за результатами закупівлі надано копію паспорту, а саме: копії сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з місцем проживання). Сторінку 6 не надано, бо така сторінка паспорту гр. Смотрицької Ірини Вікторівни не містить інформації, бо сторінка 6 може відображати інформацію якщо сторінка 5 містить фото. На сторінці 5 вклеюється фото у випадку досягнення громадянином певного віку (45 років). Гр. Смотрицька Ірина Вікторівна на момент подання тендерної пропозиції не досягла віку 45 років і тому сторінка 5 не містить відповідного фото, значить, сторінка 6 не має жодної інформації, бо там відображається інформація щодо місця та дати вклеювання фото. Відсутність копії сторінки 6 паспорту, яка не містить будь-якої інформації, жодним чином не впливає на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі. Тобто, тендерна пропозиція учасник ПП «Юпітер Буд Плюс» відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Номер:
5af54c0c31d3475e95e12dce81b81e5c
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2019 12:40
Опис:
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України.
Номер:
51025c43e17346108ff7264f90f9ed6a
Назва:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-002268-a)
Дата опублікування:
06.08.2019 10:21
Опис:
По п. 1 зауважень повідомляємо наступне.
В тендерній документації зазначена вимога «Копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці та за наявністю інших перевірок» в тендерній документації не зазначена вимога щодо надання відповідних посвідчень на усіх вказаних працівників відповідно до наданої довідки про наявність та кваліфікацію персоналу, що плануються до залучення.
По п.2 зауважень повідомляємо наступне.
В тендерній документації замовника зазначено: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2015 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є будь-які роботи з будівництва, реконструкції або капітального ремонту; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору»
Учасник в тендерній пропозиції надає довідку № 125 від 29.05.19 щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів та копію аналогічного договору зазначеного в довідці № 03пд/18 від 05.04.2018 з додатковою угодою № 1 до нього та додатками, що свідчать про повне виконання наданого договору. Крім того, замовник не вимагає надання інформації, що міститься в відкритих джерелах, так наданий аналогічний договір оприлюднений департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради на порталі https://prozorro.gov.ua/ за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-14-000369-b в повному вигляді з усіма додатками, що зазначені в п. 11.1 договору № 03пд/18 від 05.04.2018.
По п.3 зауважень повідомляємо наступне.
Учасником ПП «Юпітер Буд Плюс» на вимогу замовника щодо підтвердження повноважень з підпису договору за результатами закупівлі надано копію паспорту, а саме: копії сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з місцем проживання). Сторінку 6 не надано, бо така сторінка паспорту гр. Смотрицької Ірини Вікторівни не містить інформації, бо сторінка 6 може відображати інформацію якщо сторінка 5 містить фото. На сторінці 5 вклеюється фото у випадку досягнення громадянином певного віку (45 років). Гр. Смотрицька Ірина Вікторівна на момент подання тендерної пропозиції не досягла віку 45 років і тому сторінка 5 не містить відповідного фото, значить, сторінка 6 не має жодної інформації, бо там відображається інформація щодо місця та дати вклеювання фото. Відсутність копії сторінки 6 паспорту, яка не містить будь-якої інформації, жодним чином не впливає на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі. Тобто, тендерна пропозиція учасник ПП «Юпітер Буд Плюс» відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Номер:
1e7b15b7fa2642fbbbf1a4202e9f5146
Назва:
Відповідь на висновок
Дата опублікування:
23.08.2019 16:27
Опис:
Департамент не погоджується з висновком Східного офісу Держаудитслужби до закупівлі Поточний ремонт споруд та благоустрій території Комунального позашкільного закладу освіти «Міська флотилія юних моряків і річковиків» Дніпровської міської ради (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам тендерної документації та не потребує відхилення відповідно до вимог п. 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради висновок буде оскаржено в судовому порядку. Інформація щодо позовання до суду буде надана додатково після подання позовної заяви.