• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Потіївського ліцею за адресою : провулок Ю.П. Мілієнка, 4 с. Потіївка, Радомишльського району Житомирської області

Завершена

2 506 778.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Номер: 65082b89111f4a83b0f5db5c6ff4f04b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-07-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.06.2019 16:22 - 03.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.06.2019 №33 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л.КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.06.2019 № 33. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2019-04-26-001193-a від 26.04.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17, пунктам 2, 3, 7 та 9 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що Замовником не дотримано вимоги частини 4 статті 28 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛБВМ ГРУП», ФОП Матвійчук Микола Анатолійович, ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА», тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «УК «Комфорт-Буд», протоколи засідання тендерного комітету, рішення Потіївської сільської ради (далі – Замовник) про визначення переможця від 03.06.2019, повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника, законодавству встановлено, ряд порушень, а саме: - в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 3 Додатку № 4 тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів (гарантійний лист), що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно частини 1 та частини 2 статті 17 Закону № 922, тобто документального підтвердження інформації, відповідності тендерних пропозиції учасників вимогам, які визначені пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922, а також вимогам пункту 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень; - в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону № 922, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (пункт 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля; - в порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація Замовника не містить проект договору про закупівлю, а лише основні умови договору підряду. Крім того, тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922 передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при відсутності повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, що не відповідає нормам частини 4 статті 28 Закону № 922. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «УК «Комфорт-Буд» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 4 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, з наданням копій договорів оренди (при використанні орендованої матеріально-технічної бази, приміщень, техніки чи обладнання), а також наданням документів що підтверджують право власності на матеріально технічну базу, приміщення, техніку (при використанні власної матеріально-технічної бази, приміщення, техніки, тощо). Разом з тим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «УК «Комфорт-Буд» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.05.2019 року № 123, пункти 1-23 Таблиці № 1 якої, зокрема містять інформацію про наявність орендованих у ПП «Спецтрансбуд - 7» машин та механізмів. Однак, аналізом встановлено, що в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 4 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «УК «Комфорт-Буд» відсутні копії договорів оренди з ПП «Спецтрансбуд - 7» машин та механізмів, предметом яких є передача машин та механізмів ПП «Спецтрансбуд - 7» в платне користування (оренду) ТОВ «УК «Комфорт-Буд», які зазначені у пунктах 1-23 Таблиці № 1 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.05.2019 року № 123, натомість надано копію договору від 02.01.2019 № 00000000001, укладеного з ПП «Спецтрансбуд - 7», предметом якого є надання послуг чи виконання робіт будівельною технікою ПП «Спецтрансбуд - 7» на замовлення ТОВ «УК «Комфорт-Буд», що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Аналогічно, аналізом встановлено, що в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 4 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «УК «Комфорт-Буд» відсутні документи що підтверджують право власності на машини та механізми, які зазначені в пунктах 4 - 37 Таблиці № 2 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.05.2019 року № 123, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «УК «Комфорт-Буд». Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 19.06.2019 13:24 - 05.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2019 13:24

Запити/Пояснення