• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Сергієнко від вулиці Перемога до вулиці Заводська в м. Болград Одеської області

Торги відмінено

3 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Номер: ce586e48d57c46e5adf0710e61e47f9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-15-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.05.2019 15:28 - 08.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ _15.05.2019 Одеса № 157 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019. В.о. начальника В. КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2019 № 157 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-04-15-001003-c 15.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vanek1043@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог ТД вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Болградської міської ради Одеської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «АРТЕМБУД», протокол засідання тендерного комітету від 08.05.2019 № 46, повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ПП «АРТЕМБУД» є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 08.05.2019 № 46 пропозиція ПП «АРТЕМБУД» відповідає встановленим вимогам Закону, ТД та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 08.05.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ПП «АРТЕМБУД» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно вимогам частини 2 розділу VI ТД, учасник повинен надати копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Учасником не надано копії документу, що посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ПП «АРТЕМБУД» не відповідає вимогам частини 2 розділу VI ТД. - відповідно вимогам частини 2 розділу VI ТД, учасник повинен надати довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону. Учасником не надано довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ПП «АРТЕМБУД» не відповідає вимогам частини 2 розділу VI ТД. - відповідно вимогам частини 1 розділу V ТД, учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження згоди з умовами, що ціна запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. Учасником не надано гарантійний лист на підтвердження згоди з умовами, що ціна запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ПП «АРТЕМБУД» не відповідає вимогам частини 1 розділу V ТД. - відповідно вимогам частини 6 розділу III ТД, учасник повинен надати проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України) для підтвердження інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасником не надано проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України) для підтвердження інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Як наслідок тендерна пропозиція ПП «АРТЕМБУД» не відповідає вимогам частини 6 розділу III ТД. - відповідно вимогам пункту 2.4 частини 2 розділу III ТД, учасник повинен надати банківську гарантію, що видана банком реквізити якого зазначено у п. 5 тендерної (цінової) пропозиції. Учасником надано банківську гарантію № 2590-19Г від 26.04.2019 року, що видана АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РВС БАНК», тоді як у п. 5 тендерної (цінової) пропозиції зазначено реквізити АБ «Укргазбанк». Як наслідок тендерна пропозиція учасника ПП «АРТЕМБУД» не відповідає вимогам пункту 2.4 частини 2 розділу III ТД. - відповідно вимогам пункту 5.1 частини 5 розділу III та додатку 5 до ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують право користування технікою та вказати марки механізмів, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, але не надано документи, що підтверджують право користування технікою та не вказано марки механізмів, які зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за пунктами 2 та 3 (розчинозмішувачі, розподільники щебеню та гравію). Як наслідок тендерна пропозиція учасника ПП «АРТЕМБУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та пунктом 5.1. частини 5 розділу III ТД. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «АРТЕМБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Період усунення порушень: 23.05.2019 12:33 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2019 12:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч.2 п.1 ст. 31 Закону, у результаті неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовник приймає рішення щодо відміни торгів.
Дата публікації звіту: 28.05.2019 08:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 31.05.2019 12:20

Запити/Пояснення