-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)UA-P-2018-08-15-000039-a
Торги відмінено
13 237 697.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 188.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 188.49 UAH
Номер:
935e589336ae4fa9b8fd3477ce9738d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-03-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2019 00:00
Період моніторингу:
03.10.2019 17:03 - 28.10.2019 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-10-26-001822-c 26.10.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення під час здійснення моніторингу не досліджувалося.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Управління магістральних газопроводів «Черкаситрансгаз» АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.11.2018 № 1556, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «САМЕ КЛІНІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНТАМ», протоколи засідання тендерного комітету від 21.12.2018 № 1702, від 29.12.2018 № 1761, від 04.01.2019 № 1 та № 2, повідомлення про намір укласти договір, пояснення, отримані 10.10.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
В поясненнях наданих Замовником щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 04.01.2019 повідомлення про намір укласти договір зазначено, що справа № 640/4153/19 за позовом АТ “Укртрансгаз перебуває на розгляді в окружному адміністративному суді міста Києва.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 04.01.2019.
При цьому, станом на 03.10.2019 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи інформацію розміщену в електронній системі закупівель та пояснення Замовника питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю дослідити під час здійснення моніторингу не надалося можливим.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
24.10.2019 22:27 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2019 22:27
Запити/Пояснення
Номер:
097fef7671a24d8b80c355ef932ae6af
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2019 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання (код ДК 021:2015: 90910000-9) очікуваною вартістю 13 237697,14 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-001822-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених послуг після оприлюднення 04.01.2019 повідомлення про намір укласти договір.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
e53fe13af78f4d159cbe058dffb7a1d3
Назва:
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання) UA-2018-10-26-001822-с
Дата опублікування:
10.10.2019 10:07
Опис:
По закупівлі UA-2018-10-26-001822-c “Послуги з прибирання”: Справа № 640/4153/19 за позовом АТ “Укртрансгаз” перебуває на розгляді в окружному адміністративному суді міста Києва.