• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 – 09110000-3-тверде паливо/вугілля газове

вугілля газове, згідно Додатку №4 тендерної документації

Завершена

3 900 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер: bc641b405ea142638300ace85374934f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.11.2019 10:36 - 14.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.11.2019 № 335 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2019-04-11-000951-a 11.04.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Лідер Актив» за відсутності підстав визначених частиною першою статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення установлено порушення пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону та абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укркарбо» та ТОВ «НВП Бізнес-Альянс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.04.2019 № 19170/ТМЦ, тендерну пропозицію приватного підприємства «Лідер Актив» (далі – ПП «Лідер Актив», товариства з обмеженою відповідальністю «Укркарбо» (далі – ТОВ «Укркарбо»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП Бізнес-Альянс» (далі – ТОВ «НВП Бізнес-Альянс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Атласс» (далі – ТОВ «Атласс»), протоколи засідання тендерного комітету від 10.05.2019 № 19170/1/ТМЦ, від 15.05.2019 б/н, від 20.05.2019 № 19170/2/ТМЦ, від 20.05.2019 № 19170/3/ТМЦ, від 20.05.2019 № 19170/4/ТМЦ, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.06.2019 № 8115-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.07.2019 № ДОН/Т/-19276/НЮ-В, додаткову угоду до договору від 25.09.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено факт відсутності інформації щодо зазначеної процедури закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, додатку до річного плану закупівель, оприлюднених в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, Замовник провів закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2019 рік, додатку до річного плану закупівель, чим не дотримався вимог статті 4 Закону. Крім того, Замовник на запит Держаудитслужби від 27.11.2019 про надання пояснень із питання наявності ID номеру річного плану закупівлі (що присвоєний електронною системою закупівель), яким передбачено проведення зазначеної процедури, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.05.2019 № 19170/4/ТМЦ Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Атласс» та уклав з ним договір про закупівлю від 03.07.2019 № ДОН/Т/-19276/НЮ-В (далі – Договір). Слід зазначити, що додатковою угодою від 25.09.2019 № 1 (далі – Додаткова угода) внесено зміни до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі. Водночас, варто зазначити, що відповідно до інформації наданої у тендерній пропозиції переможця ТОВ «Атласс» та відповідно до умов Договору (пункт 1.3 розділ 1 «Предмет договору» та додаток до договору № 1, який є невід’ємною частиною договору) виробником товару є товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика № 105». При цьому, відповідно до умов пункту 1 Додаткової угоди сторони домовились про включення додатково інших виробників товару (ПАТ «ЦЗФ Росія», ТОВ «Збагачувальна фабрика «Вугільний Енергетичний комплекс», ТОВ «Збагачувальна фабрика «Богучарська», ПАТ ЦЗВ «Мирноградська», ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Селидівська», ДП «Первомайськвугілля», ПАТ ЦЗФ «Дзержинськ», ПАТ «ЦЗФ «Україна»). З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону, шляхом укладання Додаткової угоди, змінив істотну умову Договору після його підписання без документально підтверджених об’єктивних обставин щодо покращення якості предмета закупівлі. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 10.05.2019 № 19170/1/ТМЦ Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Лідер Актив», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому підстави відхилення не підтвердились моніторингом. Як наслідок, Замовник за відсутності підстав визначених частиною першою статті 30 Закону відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. Відповідно до абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. За результатами моніторингу установлено, що додаткова угода укладена 25.09.2019 однак, повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 01.10.2019, чим порушив норми абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону, через порушення триденного терміну.
Період усунення порушень: 06.12.2019 00:28 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 00:28

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення